رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

خون حاج قاسم پرچمدار محتوای اسلام در سراسر دنیا شد

عباس سروری گفت: امروز خون حاج قاسم پرچمدار محتوای اسلام برای به دست گرفتن پرچم توحید در سراسر دنیا است.
کد خبر: ۳۸۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 28January 2020

خون حاج قاسم پرچمدار محتوای اسلام در سراسر دنیا شدبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه امروز (سه شنبه) در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در دفتر امام‌جمعه اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام (ره) به عنوان احیا کننده دین مبین اسلام یک استثنا بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امام (ره) غول‌های ابرقدرت شرقی و غربی را به چالش کشید، افزود: در طول ۱۵ سال گذشته آمریکا در کشورهای اسلامی هیچ نقشه موفقی نداشته و با پیدایش جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی تمام سلطه به چالش کشیده شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز خون حاج قاسم پرچمدار محتوای اسلام برای به دست گرفتن پرچم توحید در سراسر دنیا است.

سروری ادامه داد: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کارگروه تخصصی در سطح نهادها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است و برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند تا شاهد جشن‌های پر نشاطی در این ایام باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در شعار امسال بحث گام دوم انقلاب در برنامه‌ها لحاظ می‌شود، گفت: لازمه کارها و اقدامات در دهه فجر انقلابی بودن است که باید در اولویت قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش‌های امام و انقلاب باید برای مردم به خصوص جوانان بازخوانی شود تا از حوادثی که بر انقلاب ما گذشته آگاه و برای گام‌های بعدی انقلاب آماده باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر کارگروه باید یک برنامه شاخص داشته باشند، گفت: امسال به استقبال دهه فجر خواهیم رفت.

سروری ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی رایگان در شهرها و روستاها و مردمی کردن برنامه‌ها در دهه فجر امسال از دیگر اولویت‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال در مراسم‌های دهه مبارک فجر حمل و نصب بنر، پلاکارد با عنوان اداره، مدرسه و دانشگاه ممنوع است، گفت: ۱۲ بهمن ماه با حضور در مزار شهدا مراسم‌های با سخنرانی استاندار کرمانشاه آغاز می‌کنیم و همچنین رژه موتور سواران از میدان فرودگاه تا میدان شهدا و دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله علما در همان روز انجام خواهد گرفت.

این مسئول بیان داشت: در ۱۷ بهمن نیز گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و همچنین زنگ زورخانه‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

سروری از نورافشانی کردن آسمان شهر در شب ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: این نورافشانی در ۲ نقطه از شهر توسط کارگروه سپاه و ارتش انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی عظیمی را پیش رو داریم که سخنران آن روز معاون فرهنگی قوه قضائیه خواهد بود.

سروری با اشاره به اینکه مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را نیز در روز ۲۲ بهمن خواهیم داشت، عنوان کرد: در طول مسیر راهپیمایی نمایشگاه عکسی از جبهه مقاومت و رشادت‌های سردار سلیمانی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها