مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری مراسم شب وداع با شهدا در بوشهر

سردار «غلامعلی کفاش» گفت: آیین وداع با شهدا در شب شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ - 28January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در مراسم استقبال از پیکر پاک لاله‌های پرپر شده انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دو مدرسه شهر بوشهر میزبان پیکر پاک این شهدای والامقام است و امشب پس از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدا در مسجد توحید، آیین وداع با شهدا در شب شهادت حضرت زهرا (س) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

کفاش گفت: پیکر پاک یکی از این لاله‌های پرپر بوستان انقلاب اسلامی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه 9 بهمن بر روی دستان مردم شهیدپرور بوشهر از بسیج مرکزی تا مصلای نماز جمعه بوشهر تشییع و سپس در اداره‌کل اطلاعات استان بوشهر به خاک سپرده می‌شود. این شهید والامقام ۲۵ ساله است و در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

وی عنوان کرد: پیکر پاک دو شهید دیگر هم چهارشنبه 9 بهمن در شهرستان جم تشییع و سپس در منطقه کوری حیاتی خاکسپاری می‌شوند. این شهدا یکی ۱۸ ساله است و در عملیات عاشورای دو در میمک به شهادت رسیده و شهید دیگر ۲۵ ساله که در عملیات بدر در شرق دجله به درجه شهادت نائل گشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها