برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی اعلام شد

امروز برنامه‌های ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در خراسان شمالی با حضور نمایندگان کارگروه‌های هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، زنان و خانواده، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و مساجد اعلام شد.
کد خبر: ۳۸۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ - 28January 2020

برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی اعلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه‌شنبه) نشست خبری ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در خراسان شمالی با حضور نمایندگان کارگروه‌های هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، زنان و خانواده، ارتباطات و اطلاع رسانی و مساجد در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و هر یک از نمایندگان برنامه های خود را اعلام کردند.

«حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو» نماینده کارگروه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر دو هزار و ۸۰۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری نخستین همایش تجلیل از موذنین در استان، همایش گفتمان خانواده، گردهمایی هیئت‌های مذهبی، کارگاه سبک زندگی قرآنی، همایش تجلیل از چهره‌های قرآنی، جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان و محافل انس با قرآن در مساجد و بقاع متبرک از جمله این برنامه‌ها است.

ایزانلو با اشاره به اعزام ۴۱۰ مبلغ در دهه فجر و ایام فاطمیه به مناطق محروم و مرزی استان بیان داشت: علاوه بر این مبلغین، دو مبلغ غیر ایرانی از نیجریه و هند به ترتیب به نام‌های «الیاس عبدالله» از نیجریه و «محمدصادق شجاعی» در خراسان شمالی حضور پیدا می‌کنند.

«حمید قربانی جم» مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی و مسئول کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: ۱۰ هزار دقیقه برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب از صداوسیمای خراسان شمالی پخش می‌شود که شامل دو هزار و ۹۰۰ دقیقه برنامه رادیویی، شش هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه سیما و ۳۰۰ دقیقه محتوا در حوزه خبر و فضای مجازی است.

«ملیحه یغمایی» رییس کارگروه بانوان و خانواده دهه فجر استان اظهار کرد: بازارچه فروش محصولات خانگی بانوان استان در ایام دهه فجر فعال می‌شود همچنین بنا است بازارچه‌های دائمی فروش محصولات بانوان در چهار نقطه ورودی استان با همکاری آستان قدس رضوی برپا شود.

«هاشم شیرازیان» مسئول کارگروه مساجد دهه فجر استان نیز گفت: برنامه «۱۰ شب ۴۱ مسجد» در شهرستان‌های استان، حضور اکیپ پزشکی در مساجد، اکران فیلم و سخنرانی با محوریت تبیین گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های این کارگروه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار