جهاد اسلامی خواستار محاصره سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان شد

یکی از سران جنبش جهاد اسلامی خواستار تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در سرتاسر جهان شد.
کد خبر: ۳۸۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ - 28January 2020

جهاد اسلامی خواستار محاصره سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت که هر کسی که در جبهه آمریکا و موافق طرح «معامله قرن» باشد، گروه‌های فلسطینی او را دشمن می‌پندارند.

وی در گفت‌وگو با المیادین گفت که در اولین گام برای اعتراض به معامله قرن، صد‌ها هزار نفر در فلسطین به خیابان‌ها خواهند آمد.

خالد البطش افزود: «همگان را به تظاهرات گسترده و محاصره سفارتخانه‌های آمریکا و عقب‌نشینی از شناسایی اسرائیل دعوت می‌کنیم و از انسان‌های شرافتمند در آمریکا نیز می‌خواهیم تا جلوی ظلم ترامپ را بگیرند».

این رهبر فلسطینی تأکید کرد که هر فردی معامله قرن را بپذیرد و در جبهه آمریکا قرار گیرد دشمن فلسطین است.

در این راستا «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در غزه نیز گفت که مقاومت از تمامی ابزار‌های خود برای پاسخ به این «معامله شوم» بهره خواهد برد.

تا کنون تقریبا تمامی رهبران فلسطینی از تمامی جناح‌ها با شدیدترین ادبیات علیه طرح «معامله قرن» که گفته شده امشب در واشنگتن رونمایی شود، موضع گرفته‌اند.

«عماد الآغا» از رهبران جنبش فتح مستقر در غزه نیز به المیادین گفت که «مقابله با معامله قرن» گروه‌های فلسطینی را متحد کرده است. ساعتی پیش نیز جنبش حماس اعلام کرد که دعوت محمود عباس برای نشست فوق‌العاده در رام‌الله را پذیرفته و در آن شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار