فرمانده سپاه نوشهر خبر داد؛

اجرای 400 برنامه به مناسبت دهه فجر در نوشهر

سرهنگ «حسین جناسمی» از اجرای 400 برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ - 28January 2020

اجرای 400 برنامه به مناسبت دهه فجر در نوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین جناسمی» فرمانده سپاه نوشهر عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش، چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وی شعار محوری چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی «زنده و پویا، در  پرتو ولایت ‌محوری، جهاد ومقاومت» برشمرد و افزود: جرقه‌های انقلاب اسلامی در سال 1342 زده شده و در بهمن  سال 1357 به پیروزی رسید.

جناسمی ادامه داد: از همان ابتدا امام روح الله فرمودند «انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است» و در شرایطی قیام کردند که قدرت های استکباری شرق و غرب (شوروی و آمریکا) در آن زمان فکر نمی‌کردند که امام بتواند انقلابی را بدون وابستگی به شرق و غرب به پیروزی برساند.

این مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی صد درصد مردمی است و ما امروز آثارش را در منطقه و جهان مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طبق قانون اساسی بر اساس ولایت محوری شکل گرفت و مردم در متن انقلاب بودند، گفت: اگر نبود حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف ما امروز شاهد جشن چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌بودیم.

این مسئول تصریح کرد: امام روح الله فرمودند انقلاب ما انقلاب محرومان است که بر اساس مکتب ائمه اطهار (ع) شکل گرفت و اگر آمریکا در همه‌ی عرصه‌‌ها از انقلاب اسلامی شکست خورده است بخاطر همین مکتب و ایستادگی مردم عزیز ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام بوده است.

وی افزود: شهادت ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» بخاطر هراس دشمن از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران است که مجبور می‌شوند مثل منافقین کوردل دهه 60 دست به ترور بزنند و این چیزی نیست جز ضعف و زبونی دولت آمریکا.

این مسئول بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ما مثل کشورهای دیگر باشیم که باید حواس مسئولین ما جمع باشد تا با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و کار جهادی مشکلات را حل کنند و هیچ توقعی از دولتمردان غربی نداشته باشند که آنها سر سپرده آمریکا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر ضمن تشریح برنامه‌های بسیج در دهه فجر، از اجرای 400 برنامه خبر داد و افتتاح خانه‌های محروم، اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، بازیهای بومی و محلی در روستاها و نشست‌های بصیرتی، برگزاری سرود بومی محلی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار