مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم

هزینه ساخت سریال «شهید زین‌الدین» به‌طور کامل تأمین نشده است

«سید موسی حسینی کاشانی» گفت: صداوسیمای مرکز قم برای ساخت سریال «شهید زین‌الدین»، ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده است؛ اما برای تامین کامل هزینه‌های آن باید ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم تامین شود.
کد خبر: ۳۸۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 29January 2020

۵۰ درصد هزینه ساخت سریال شهید زین الدین تامین شده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: بسیاری از استان‌های کشور سریال سرداران شاخص خود را سال‌ها قبل ساخته‌اند.

وی افزود: ساخت سریال «شهید زین‌الدین» با گذشت چند سال از آغاز آن، همچنان بلاتکلیف بوده و به سرانجام نرسیده است.

حسینی کاشانی ادامه داد: صداوسیمای مرکز قم برای ساخت این سریال، ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده است؛ اما برای تامین کامل هزینه‌های آن باید ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم تامین شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶ هزار شهید قم در سال آینده، تصریح کرد: در مسیر برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم، ۱۷ کمیته تخصصی تشکیل شده و در بخش کمیته فرهنگی و هنری این کنگره هشت کارگروه ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم افزود: کارگروه‌های شعر و ادبیات، هنری، سرود و نمایش، فیلم و پویانمایی و مستند، کودک و نوجوان، هنر‌های تجسمی، کتاب و کارگروه محصولات فرهنگی و تبلیغی در این رابطه تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها