فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران:

آمریکا در ورطه ورشکستگی قرار دارد

عظیم ابراهیم‌پور گفت: آمریکا به‌عنوان بدهکارترین کشور جهان در ورطه ورشکستگی قرار دارد که میزان این بدهکاری تا ۲۴ هزارمیلیارد دلار تخمین زده شده است.
کد خبر: ۳۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 29January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س)، سومین یادواره «لاله‌های سرخ کویر» ویژه شهدای روستای جلال‌آباد از توابع شهرآباد بردسکن به همراه یادبود سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، با حضور «عظیم ابراهیم‌پور» فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران و عموم مردم در مسجد این روستا برگزار شد.

عظیم ابراهیم‌پور در این مراسم اظهار داشت: گزینه‌های نظامی گروه ۵+۱ برای ما مهم نیست. آن‌ها می‌دانند اگر کوچک‌ترین حرکتی اتفاقی بیفتد، تمام نقاط مهم آمریکا که شناسایی شده در کمتر از ۴۸ ساعت از بین خواهد رفت.

وی در ادامه به توان موشکی جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز قدرت موشکی ایران به حدی رسیده که می‌توانند در کمتر از ۸ دقیقه تل‌آویو را با خاک یکسان کنند.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ادامه سخنانش از آمریکا به عنوان بدهکارترین کشور دنیا نام برد و گفت: آمریکا به‌عنوان بدهکارترین کشور جهان در ورطه ورشکستگی قرار دارد که میزان این بدهکاری تا ۲۴ هزار میلیارد دلار تخمین زده شده است.

ابراهیم‌پور در ادامه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در زمینه ۲ تفکر مدیریتی اشاره کرد و افزود: دو تفکر مدیریتی بعد از حضرت رسول (س) به‌وجود آمد که نخستین تفکر، اسلام اعتباری است؛ یعنی حکم خدا، قرآن و پیغمبر وجود ندارد. حلال را حرام و حرام را حلال می‌کردند. با روی کار آمدن امام علی (ع) تمامی این موارد به حالت اول خود بازگشت و تفکر دوم یعنی تفکر اسلام حقیقی حاکم شد.

وی در پایان یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌داشت و به گفت: انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال به برکت وجود شهدا و جان‌برکفانی که در وقایع انقلاب و دفاع مقدس در مقابل ۳۶ کشور دنیا ایستادند، خم به ابرو نیاورده است و در این مدت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی گوش‌به‌فرمان ولایت بوده و هیچ امان‌نامه‌ای نپذیرفتند و امروز محکم و استوار ایستاده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها