همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛

برگزاری اجتماع بزرگ سوگواران فاطمی در «اندیمشک»

اجتماع بزرگ سوگواران فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) با حضور هزاران نفر از عاشقان اهل بیت (ع) در «اندیمشک» برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 29January 2020

برگزاری اجتماع بزرگ سوگواران فاطمی در اندیمشک

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، اهالی بخش‌های مختلف شهرستان «اندیمشک»، امروز (چهارشنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، در قالب هیات‌های عزاداری سینه‌زن و زنجیرزن، در میدان مرکزی شهر اندیمشک تجمع کرده و به سوگواری و عزاداری پرداختند.

حجت‌الاسلام «سید مصطفی حسینی نوری» امام جمعه اندیمشک در این آیین سوگواری، توسل به اهل بیت (ع) را راه نجات بشر دانست و اظهار داشت: زندگی پرفراز و نشیب اهل بیت (ع)، سراسر درس و الگوی برتر برای انسان‌هاست.

وی افزود: این ایام تمرین نزدیک کردن دل‌ها به اهل بیت (ع) و فرصتی برای معرفت افزایی است؛ چراکه نباید شیعه بودن را فقط در شناسنامه خلاصه کرد؛ بلکه باید به سیره و روش اهل بیت (ع) عمل کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با تشریح ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: این بانوی بزرگ اسلام الگوی واقعی برای زنان است و بانوان ما هرجا از این شخصیت بزرگ الگو گرفته‌اند، به جایگاه والایی دست یافته‌اند.

خاطرنشان می‌شود در این آیین، عزاداران با برگزاری مراسم ویژه سینه‌زنی و سوگواری، عشق و ارادت خود را به حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار