مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

بیانیه گام دوم انقلاب سند فراگیر شدن انقلاب اسلامی است/ سردار شهید سلیمانی بهترین الگو برای نمایندگان مجلس خواهد بود

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند فراگیر شدن انقلاب اسلامی در کل جهان است؛ بر همین اساس باید نسبت به مفاد این بیانیه آگاهی پیدا کرده و به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۳۸۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ - 29January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، سومین یادواره 14 شهید روستای «چنار» از توابع شهرستان «کلات» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی، خانواده شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این یادواره اظهار داشت: جهاد در راه خدا و ایثار داشته‌های ایمانی و شخصی در راه خدا پیشه اولیاء دین از اولین تا آخرین بوده است و جهاد فی سبیل الله و ایثار جان، مال و آبرو ادامه دارد.

وی افزود: حضرت صدیقه طاهره (س) و اولاد طاهرینش معلم ما هستند. سیدالشهداء (ع) الگوی همه پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف بودند، هستند و خواهند بود.

این مسئول در ادامه به شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و ابراز داشت: حوادث پس از شهادت سردار سلیمانی و به میدان آمدن میلیون‌ها دل مشتاق در مراسم تشییع این فرمانده شجاع سپاه اسلام در عراق و ایران نشانگر آن است که قدرت خداوند وجود انسان ها را تصرف کرد و آنها را به میدان آورد. دست قدرت خداست که یک انسان الهی و رزمنده کفر ستیز را در کانون محبت انسان ها قرار می دهد.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: مردم در 50 کشور جهان در فراق سردار سلیمانی به سوگ نشستند و بغض انقلابی خود را مرور کردند و بر دشمنان لعن و نفرین فرستادند که این لعن به مرحله اقدام و عمل رسید.

وی تاکید کرد: امروز فریاد اسلام خواهی، شرق و غرب عالم را درنوردیده و دشمنان در برابر عظمت خون شهیدان، جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ضعیف شده و به بن بست رسیده است.

این مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی مسیر خود را علی رغم محدودیت هایی که دشمن ایجاد کرده پیموده است. هر چند شهادت عزیزان ما تلخ است اما پیروزی بر دشمن و شکست جبهه کفر و درهم شکسته شدن نظام سلطه و برپایی دین خدا شیرین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه عین‌الاسد توسط موشک های هوافضای سپاه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه قدرت الهی این اقدام را که قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست، انجام داد.

وی در ادامه به فرارسیدن دهه مبارک فجر اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی بعد از 41 سال به کوری چشم دشمنان با پیروزی و موفقیت از همه حوادث عبور کرده و آماده ورود به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب است.

یوسفعلی‌زاده گفت: راه شهدا پیش روی ماست و هدف شهیدان هدف ماست. برای اینکه در مسیری که شهدا ترسیم کردند حرکت کنیم باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اخیر، قوی شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: برای اینکه قوی شویم باید به فرامین رهبر حکیم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جامع عمل بپوشانیم. بیانیه گام دوم انقلاب نسخه قوی شدن، نسخه آبادانی و پیشرفت، نسخه کمک به جبهه مقاومت، نسخه مبارزه با مفسدان داخلی و نسخه برقراری عدالت و عزت ایران اسلامی است.

این مسئول تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سند فراگیر شدن انقلاب اسلامی در کل جهان، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و مقدمه برقراری حکومت منجی عالم بشریت است؛ بر همین اساس باید نسبت به مفاد این بیانیه آگاهی لازم را پیدا کرده و به آن عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: باید در انتخابات پیش رو با دقت نظر فرد یا افرادی را انتخاب کنیم که مانند سردار شهید سلیمانی از ویژگی هایی همچون کمر بسته خدمت، گریزان از نام و نشان، ذوب در ولایت، تفکر و تعلق در اوج و آماده جهاد بدون چشم داشت، باشند. نمایندگان انتخابی مجلس شورای اسلامی باید همچون فرمانده جبهه مقاومت به نمایندگی از مردم پرچم عزت انقلاب اسلامی را برافراشته نگهدارند.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: کرسی های اداره این کشور بزرگترین امانت شهیدان است و نظام مقدس جمهوری اسلامی خون بهای شهداست. رزم ما انتخاب صحیح نمایندگانی است که خدمتگزار مردم باشند.

این مسئول در پایان گفت: ما امروز در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، علمی، امنیتی با دشمن در جنگ هستیم، بر همین اساس باید بیاموزیم همچون شهیدان در برابر نظام سلطه ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار