نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

موشک‌های سپاه نشان داد سامانه پدافندی آمریکا طبل توخالی است

«سید محمدعلی آل‌هاشم» گفت: پیام موشک‌باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه این بود که سامانه پدافندی آمریکا در منطقه طبل توخالی است.
کد خبر: ۳۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 30January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» چهارشنبه شب در یادواره شهدای مدافع حرم، با تاکید بر اینکه ولایت مداری مهمترین ویژگی افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی است، نماینده تراز انقلاب را مطیع رهبری خواند که باید در مسائل حساس نظام رهبری را فصل الخطاب بداند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت، اظهار داشت: مردم باید کسانی را به مجلس بفرستند که درد مردم و جامعه را بفهمند و دلسوز مردم باشند و مهمتر از همه با اجتناب از هزینه‌های میلیاردی، حافظ بیت المال، پایبند به اسلام، قرآن و آرمان‌های نظام اسلامی باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را یکی از وظایف سنگین آحاد مردم در قبال خون شهدا دانست و عنوان کرد: رویش انقلاب در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی بیانگر این است که به برکت جوانان راه شهدا ادامه دارد و آرمان‌های امام راحل و اهداف رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه اخلاص در عمل شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را برجسته کرده است، تصریح کرد: تشییع ۲۵ میلیون نفری شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در شهرهای مختلف عراق و ایران یکی از صحنه هایی بود که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

آل هاشم افزود: دشمنان در تلاش هستند نور اسلام ناب محمدی(ص) که از ایران به جهان ساطع می شود، خاموش کنند اما عظمت نظام اسلامی با اقتدار، مدیریت، هوشمندی و تدبیر رهبر انقلاب بیش از پیش به دنیا نمایان می‌شود.

وی با اشاره به سیلی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای آمریکایی در منطقه، اظهار داشت: فرزندان این ملت با موشک‌های نقطه زن خود در حمله به پایگاه شیطانی عین‌الاسد باردیگر عظمت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دادند.

امام جمعه تبریز این اقدام موشکی ایران را مدیون تلاش‌های جهادی شهید تهرانی مقدم دانست و گفت: پیام سیلی ایران استکبار جهانی این بود که سامانه پدافندی آمریکا در منطقه طبل توخالی است.

آل هاشم با اشاره به اینکه دشمن در حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی که دل ها را به درد آورد، در تلاش بود شیرینی دستاورد تشییع پیکر سردار سلیمانی و سیلی سخت به آمریکا را در کام مردم تلخ کند، یادآوری کرد: اما در این خصوص نیز بار دیگر مردم این توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب و رسانه های وابسته نیز با موج سواری رسانه ای خود سعی داشتند خطای انسانی پیش آمده در حادثه هواپیما را با آشوب‌های خیابانی، به توطئه ای دیگر تبدیل کنند اما حضور آگاهانه مردم در صحنه همه این تلاش‌ها را بی‌اثر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار