برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان کلات + تصاویر

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «کلات» با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۸۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 30January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «کلات» به ریاست «مهدی ناصری» فرماندار این شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست اظهار داشت: امروز اگر ایران اسلامی در کانون توجه جهانیان قرار گرفته و به زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت­‌ها پاسخ داده و معلم مستضعفین شده به برکت جانفشانی شهدا و مجاهدت ایثارگران است.

وی خاطر نشان کرد: تکلیف شرعی و وظیفه انقلابی ما تکریم و تجلیل از شهدا و حماسه­‌سازان جاوید دفاع مقدس و کسانی که دل در گرو فرهنگ بسیجی دارند، است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس تأکید کرد: در مسیر اجرای برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت باید تلاش کرد محبت قلبی مردم نسبت به انقلاب و آرمان­‌های آن محفوظ بماند و این محبت روز به روز بیشتر شود.

یوسفعلی­‌زاده در ادامه به مهمترین وظیفه دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها اشاره کرد و افزود: این دفاتر با حمایت سایر ساختارها در شهرستان­‌ها باید مانع تحریف و یا فراموشی در فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس شوند.

این مسئول سپس به برگزاری کنگره 18000 هزار شهید استان خراسان رضوی در سال 1400 اشاره کرد و عنوان داشت: امید است همه دستگاه‌­ها وساختارها ظرفیت کنگره شهدا را به یک فرصت طلایی تبدیل کنند تا اگر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غفلت­‌هایی وجود داشته و یا فراموشی­‌هایی صورت گرفته از بین برود.

یوسفعلی­‌زاده در پایان سخنانش استفاده از ظرفیت فضای مجازی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری دانست و گفت: باید انجام فعالیت­‌های تأثیرگذار در حوزه شهدا و دفاع مقدس را برای جذب جوانان به عنوان اولویت در دستور کار قرار داد و در این مسیر از ظرفیت فضای مجازی که مورد استقبال جوانان است بهره گرفت.

همدلی نیاز امروز جامعه

مهدی ناصری نیز در این نشست ابراز داشت: کسانی که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند در هر مقام و مسئولیتی که هستند باید خود را مدیون خون شهدا و مجاهدت ایثارگران بدانند.

وی افزود: کسانی که بر سفره انقلاب اسلامی حاضر هستند از فضای امنی که نظام به برکت خون شهدا ایجاد کرده بهره­‌مند شده‌­اند.

این مسئول در پایان به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور معنادار مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی پیام همدلی و همراهی آحاد جامعه اسلامی را به همراه داشت که این همدلی به عنوان نیاز امروز جامعه باید استمرار داشته باشد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار