جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

استکبار جهانی قادر به جنگ با ما نیست

سرهنگ «جهانگیر انصاری» با بیان اینکه 170 پایگاه نظامی در تیررس موشک‌های ایران اسلامی است، گفت: برگ‌های برنده‌ای در دست ما است که به واسطه این برگ‌های برنده، استکبار جهانی قادر به جنگ با ما نیست.
کد خبر: ۳۸۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 30January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مشایخ استان کهگیلویه و بویرحمد اظهار داشت: استکبار جهانی همواره در معادلات خود نسبت شناخت ملت ایران دچار اشتباه بوده و در هر جایی که برای مقابله با انقلاب اسلامی ورود پیدا کرد شکست را پذیرفت.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 40 کشور دنیا از حزب بعث عراق پشتیبانی می‌کردند اما ملت ایران با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت (ع) و تحت رهبری امام خمینی (ره)، با کمترین ابزار و امکانات با دشمن جنگیدند و شکست را بر او تحمیل کردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایرن در طی 41 سال گذشته، گفت: آن زمانی که انقلاب اسلامی ما در سن نوجوانی و جوانی بود دشمن قادر به شکست این نظام نبود چه برسد به الان که در سن 41 سالگی و پختگی و صلابت است و با این وجود هنوز هم استکبار جهانی دست از توطئه‌های خود علیه انقلاب اسلامی ما برنداشته است.

انصاری با بیان اینکه عمق دشمنی استکبار جهانی نسبت به نظام اسلامی بی حد و حصر است و در عین حال ما با یک دشمن احمق طرف هستیم، گفت: با وجود تحریم‌های کمرشکن نظامی و اقتصادی در طی 41 سال گذشته، امروز به یک کشور قدرتمند نظامی و موشکی در دنیا تبدیل شده‌ایم و خط مقدم ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه انتقال یافته است.

وی به مقابله سپهبد شهید سلیمانی با گروه تکفیری داعش در منطقه اشاره داشت و عنوان کرد: سردار سلیمانی یکی از سربازان ولایت و پرورش یافته مکتب امام (ره) بود که یک ارتش انقلابی را در سطح کشورهای اسلامی سازماندهی کرده و مقابل داعش که تربیت‌یافته استکبار جهانی بود، ایستاد و چنان سیلی محکمی به استکبار جهانی زد که داغ آن سیلی را در قطعه قطعه شدن جسد مبارکش دادیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به حول و قوه الهی و با تدبیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و گوش به فرمانی جهبه مقاومت، خون این شهید والامقام و همرزمانش سبب می‌شود که بساط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک برای همیشه در خاورمیانه جمع شود.

انصاری متذکر شد: 170 پایگاه نظامی در تیررس موشک‌های ایران اسلامی است و برگ‌های برنده‌ای در دست ما است که به واسطه این برگ‌های برنده، استکبار جهانی قادر به جنگ با ما نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها