مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دوران دفاع مقدس امانت الهی است

سرهنگ حجت الله ناصر پور گفت: دوران دفاع مقدس امانت الهی است و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت امانتدار این دوران هستند.
کد خبر: ۳۸۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 30January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  سرهنگ حجت الله ناصر پور مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که درسالن جلسات استانداری لرستان با حضور مدیران استان و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس امانت الهی است و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت امانتدار این دوران هستند.

وی افزود: ما در آستانه چهلمین سال حادثه تاریخی عظیم دفاع مقدس هستیم، لازم است در این فرصت به تبیین عظمت و واقعیت ها و اهداف حماسه فرزندان رشید ایران زمین تحت فرماندهی امام راحل (ره) و پاسداشت ارزش هایی که رزمندگان با ایثار جان خود آفریدند، بپردازیم.

ناصر پور گفت: حرکت فرهنگی مهمی تحت عنوان مهمانی لاله ها در روستای صاحب الزمان در دهه فجر  پیش بینی شده است و خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفته است، این روستا به عنوان یکی از چهار نماد ملی و انقلابی کشور معرفی شده است.

وی بیان کرد: لرستان سرزمینی است که مردمش همتی والا به بلندای زاگرس، کبیرکوه و سفید کوه دارند و در دوران دفاع مقدس درخشش بی همتایی در خلق ارزش های انقلابی و تلاش برای حفظ کیان کشور داشته اند، اما با تجربیاتی که من در این سه ساله دارم برای معرفی چهره تابناک لرستان که در وصف آن امام خامنه ای عزیز فرمودند: «رزم فرزندان لر بیشتر دیدنی است تا شنیدنی» متاسفانه ذره ای اقدام شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان ادامه داد : ما امروز و پس از چهل سال به رهبری حضرت آقا شاهد تبلور باشکوه اقتدار در نظام هستیم و واجب است که هه مسئولین که کرسی های آنان به قیمت خون بهای شهیدان در اختیار آنان قرار گرفته است ، برای معرفی چهره ی حماسه آفرین لرستان تلاش نمایند.

ناصر پور در پایان افزود: برای جلوگیری از فرسایش سرمایه های ملی مراحل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بصورت مرحله ای (فازی) پیش خواهد رفت و انشااالله با حضور ویدئو کنفرانیس ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی همزمان با هشت استان دیگر، فاز یکم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شامل ( آمفی تئاتر، سازه اصلی، محوطه سازی) به عنوان پاتوق رزمندگان لرستانی و بستری برای بصیرت افزایی انقلابی و رفع نیاز معنوی جوانان این سرزمین افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار