امام جمعه پلدختر:

بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

حجت الاسلام «سیدمحسن موسوی» بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای انتقال آرمان های انقلاب، بصیرت افزایی و روشنگری در برابر توطئه های دشمنان بهره گرفت.
کد خبر: ۳۸۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 30January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  حجت الاسلام «سیدمحسن موسوی» صبح امروز در مراسم یادواره ۴۶ شهید حوزه مقاومت شهید شکارچی که در منطقه سیل زده بابازید برگزار شد با بیان اینکه شهادت طلبی از ویژگی های مهم برای رسیدن به سعادت است اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و صیانت از دستاوردهای دفاع مقدس ضامن بقای عزت و شرف ایران اسلامی است و امروز دشمنان نظام به اهمیت این فرهنگ پی برده اند.

 وی افزود: امروز تمام دشمنان هم‌دست شده‌اند تا نظامی را که بر پایه ارزش‌ها و اعتقادات ناب اسلامی بنیان‌گذاری شده است، نابود کنند ولی توکل بر خدا و ولایتمداری مردم سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه پلدختربا اشاره به اینکه در زمان سیلاب ایران برای کمک رسانی به بابازید به میدان آمده بودند عنوان کرد: در بسیاری از محافل نام پلدختر برده می‌شود حتما یک نفر خاطره ای از زمان اعزام رزمندگان به جبهه و عبور از پلدختر به یاد می آورد.

وی با تاکید بر اینکه  بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، راه مقابله با توطئه های دشمنان است بیان کرد: برنامه ریزی برای انتقال آرمان های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است و برگزاری این چنین یادواره هایی کمک شایانی به ترویج این فرهنگ می کند.

موسوی معامله قرن را از خطرناک ترین توطئه های آمریکایی و صهیونیستی نام برد و گفت: دراین برهه اتحاد جهان اسلام می تواند این توطئه را خنثی کند چون فلسطینیان حق تعیین سرنوشت خود را دارند وقدس پایتخت بیت المقدس است.

وی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای انتقال آرمان های انقلاب، بصیرت افزایی و روشنگری در برابر توطئه های دشمنان بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار