مادر یکی از جانباختگان مراسم تشییع شهید «قاسم سلیمانی» در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

حضور در مراسم تشییع حاج «قاسم سلیمانی» با غسل شهادت

همسرم با دیدن خواب سپهبد حاج قاسم سلیمانی غسل شهادت می‌کند و عازم کرمان می‌شویم و در مراسم تشییع شهدا شرکت می‌کنیم و خداوند خواست که زهرا همراهی کننده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شود.
کد خبر: ۳۸۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 30January 2020

«آمنه ایزدپناه» در حاشیه مراسم گرامیداشت جان‌باختگان تشییع شهدای مقاومت در حسینیه ثارالله کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: اگر 10 فرزند دیگر هم داشته باشم، فدای سردار حاج  «قاسم سلیمانی» می کنم.

مادر بزرگوار «زهرا کرمانی» یک از جانباختگان این حادثه ادامه داد: هنوز زهرا به دنیا نیامده بود که من دخترم را نذر حضرت زهرا (س) کرده بودم و مطمئناً این عزیزان انتخاب شده بودند.

آمنه ایزدپناه گفت: ما اهل خوزستان هستیم و قبل از اینکه به کرمان بیاییم و در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنیم، همسرم خواب می‌بیند که سردار یک نگاه به ایشان می‌کند و لبخند می‌زند.

وی افزود: با دیدن این خواب همسرم غسل شهادت کرده و برای حضور در مراسم تشییع شهدا عازم کرمان شدیم و خداوند خواست که دخترم زهرا، در راه سپهبد شهید «حاج قاسم سیلمانی» فدا شود.

ایزدپناه با بیان اینکه امیدوارم در آخرت نیز به واسطه شهدا مورد شفاعت قرار گیرم، عنوان کرد: زهرا زمانی که در بیمارستان افضلی‌پور کرمان چشم از این دنیا بست با مراسم خاکسپاری سردار شهید سلیمانی همزمان شد و مطمئنا همراهی کننده و همنشین سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» خواهد بود.

وی در پایان از مسئولین خواست با قرار دادن عزیزان و جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت در لیست شهدا، موجب تسلی خاطر خانواده های این عزیزان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار