رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه در خراسان شمالی در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان خراسان شمالی تعداد ۱۰ هزار و ۷۴۱ برنامه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 30January 2020

برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه در خراسان شمالی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش گروه دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی سالاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن ماه حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ماه نیز حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در شهرستان بجنورد مرکز استان سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به مراسم دهه فجر ۱۲ بهمن ماه گفت: در مرکز استان مراسم محوری ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۱۵ در میدان شهید شهرستان بجنورد با تلاوت قرآن، اجرای سرود و مداحی آغاز خواهد شد و بعد از پایان مراسم نیز با حضور بر سر مزار شهدا جهت شادی روح این شهدای والامقام فاتحه قرائت خواهیم کرد.

سالاری اعلام کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان خراسان شمالی تعداد ۱۰ هزار و ۷۴۱ برنامه برگزار می‌شود و تمامی برنامه‌ها از ۳۰ دیماه آغاز شده است و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: در دهه فجر امسال هزارو ۶۰۵ پروژه فرهنگی و ورزشی افتتاح و کلنگ زنی و ۱۳۷ یادواره شهدا، هزارو ۱۴۹ مسابقه، هزارو ۶۵ نشست بصیرتی، ۸۴۳ ویژه برنامه سخنرانی، ۵۵۲ مراسم معنوی، ۵۴۹ جشنواره و ۳۰۲ کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ۲۲ کارگروه استانی در ذیل ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی تصریح کرد: کارگروه دفاعی و بسیج با تعداد ۲۵۰۶ برنامه، بیشترین برنامه را در دهه فجر امسال اجرا می‌کند و بعد از آن کارگروه‌های تشکل‌های دینی و قرآنی، همیاری و خدمات، زنان و خانواده، ورزش و جوانان و دانش آموزان و فرهنگیان به ترتیب بیشترین برنامه را در سطح استان خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار