جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

تشکیل 60 گردان فعال سایبری در خراسان رضوی

سردار احمد شفائی گفت: یکی از برنامه‌های سپاه امام رضا (ع) در سال 1398 راه‌اندازی 80 گردان سایبری بوده که تا امروز بیش از 60 گردان فعال سایبری توسط بسیجیان در خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۸۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ - 30January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد شفائی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی که امروز در سالن همایش سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: کسی که افکار عمومی را شکل دهد، مهم‌تر از سیاستمداری است که بدون توجه به افکار عمومی قانونی را وضع کند؛ این بخشی از راهبردهای نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه دشمن طی 10 سال گذشته توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته است، خاطر نشان کرد: دشمن مخصوصاً در دهه گذشته از کم‌کاری سیاست‌مداران سراسر جهان استفاده کرده است و با بهره بردن از تمام ابرازهایی که در درست دارند و مخصوصاً فضای مجازی توانسته‌اند، نه‌تنها کالاهای تولید خودشان را ترویج و تبلیغ کنند بلکه توانسته‌اند سبک زندگی‌شان، فرهنگ و حتی سیاست‌هایشان را که نتوانسته‌اند با نیروی نظامی پیاده کنند، عملیاتی کنند.

سردار شفائی تصریح کرد: در کشورمان با جمعیتی بیش از 83 میلیون و با ضریب 110 درصدی بهره‌مندی از تلفن همراه، زمینه سوءاستفاده دشمن از فضای مجازی ایجاد شده و دشمن توانسته با استفاده از زمینه‌های به وجود آمده، اقداماتی علیه ما انجام دهد، اما خوشبختانه با هوشیاری مردم، جمهوری اسلامی توانست دشمن را در عرصه‌های مختلف به گوشه رینگ ببرد و در بسیاری از عرصه‌ها توفیقات خوبی نصیب ما شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر بهره‌مندی و حضور آگاهانه نیروهای انقلابی و بسیجی در فضای مجازی، افزود: متأسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم از بستر فضای مجازی به عنوان یک ابزار، اقدامات آفندی خودمان را علیه نظام سلطه اجرایی کنیم؛ لذا مردم شریف ایران و نیروهای انقلابی باید اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در چند سال گذشته اقداماتی را در جهت توانمندسازی و خنثی‌سازی اقدامات دشمن در فضای مجازی انجام داده که یکی از برنامه‌های ما برای سال 1398 راه‌اندازی 80 گردان سایبری بوده است که به لطف خدا و همراهی بسیجیان با بصیرت تا امروز بیش از 60 گردان فعال سایبری در خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.

سردار شفائی در پایان با بیان اینکه گردان‌های سایبری خراسان رضوی در سه بخش رصد، تولید محتوا و انتشار فعالیت می‌کنند، گفت: ما هنوز در ابتدای کار هستیم لذا برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی نمایندگان 60 گردان سایبری استان خراسان رضوی در قالب 30 تیم از دهم تا یازدهم بهمن در بخش تولید محتوا با هم به رقابت خواهند نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار