با عنوان «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله»؛

چهارمین یادواره ۴۳۸ شهید مدافع حرم استان قم برگزار شد

چهارمین یادواره ۴۳۸ شهید مدافع حرم استان قم با عنوان «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» امشب در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا (س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 31January 2020

چهارمین یادواره ۴۳۸ شهید مدافع حرم استان قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، چهارمین یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» گرامیداشت ۴۳۸ شهید مدافع حرم استان قم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، همرزمان شهدای مدافع حرم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا سردار «اسدالله گنجعلی» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در سخنانی با بیان خاطراتی از رزمندگان مدافع حرم در عملیات آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا (س) در سوریه، از حضور پرشور ارادتمندان شهدا در مراسمی که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات و دیگر شهدای بزرگوار برگزار شده، تقدیر کرد.

سپس حجت الاسلام سیدحسین مومنی از اساتید حوزه علمیه طی سخنانی از طرح مجدد مذاکره با قاتلان سردار بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی به شدت انتقاد کرد.

در این مراسم «مجید تال» از شاعران آیینی، اشعاری را با مضمون کربلا و عاشورا و حماسه دفاع از حرم و بویژه شعری را که مورد تحسین سردار سلیمانی قرار گرفته بود، قرائت کرد.

در پایان، حاج مهدی سلحشور با اشاره به آزاد سازی شهر «خان طومان»، یاد و خاطره شهدای مظلوم این شهر را گرامی داشت و در وصف شهدای والامقام مدافع حرم، مرثیه سرایی کرد.

حجت الاسلام «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و «احمد بیطرفان» جانشین فرماندهی سپاه استان، سردار حسین رفیعی فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع)، سرهنگ شمسعلی اسدی ارشد آجا در استان قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، دادستان و مدیرکل دادگستری استان قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی دیگر از مسئولان و نیز طلاب جامعة الزهرا (س) و اساتید خارجی این مرکز آموزش عالی نیز حضور داشتند.

گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، حضور پرچم متبرک حرم‌های نورانی حضرت زینب (س)، امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) همراه با آوای حماسی طبل و سنج، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی و مهد کودک عقیله از بخش‌های متن و حاشیه چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها