نماینده ولی فقیه در مازندران:

ولایت‍مداری باعث در امان ماندن از فتنه‌ها می‌شود

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: ولایت‍مداری باعث در امان ماندن از فتنه‌ها می‌شود و بسیاری از مردم بخاطر ضعف بصیرت در دامن فتنه‌ها گرفتار می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 31January 2020

ولایت‍مداری سبب در امان ماندن از فتنه‌ها می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم فاطمیه که در بیت الزهرا(س) منطقه لایی بخش هزار جریب نکا برگزار شد، به راهکار مقابله با فتنه‌ها با استناد به روایت از حضرت زهرا (س) پرداخت و با بیان اینکه فاطمه (س) مدافع ولایت بود، اظهار داشت: ولایت‍مداری سبب در امان ماندن از فتنه‌ها می‌شود و بسیاری از مردم بخاطر ضعف بصیرت در دامن فتنه‌ها گرفتار می‌شوند.

محمدی لائینی افزود: باید فتنه شناس باشیم و پیش از شکل گیری فتنه هوش فتنه شناسی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه فتنه‌ها را باید به دیگران بشناسانیم و حواس دیگران را جمع کنیم تا در دام فتنه قرار نگیرند، گفت: همه وظیفه داریم در شرایط فتنه ساکت نباشیم و بدنبال بصیرت افزایی باشیم.

محمدی لائینی افزود: زمینه‌های تاثیر گذاری فتنه‌ها را از بین ببریم؛ در جریان بنزین فتنه‌گران از مشکلات مردم سوء استفاده کردند.

این مسئول ادامه داد: باید با فتنه مبارزه کنیم و متناسب با شرایط زمان کاری که حضرت زهرا با فتنه‌گران کرد و جامعه را توجه به  فتنه داده است بصیرت آرایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها