مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جمهوری اسلامی به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: اگر امت همیشه در صحنه ایران اسلامی 41 سال پیش نوکر آمریکا را از کشور بیرون کردند امروز داعیه اخراج آمریکا از منطقه را دارد و ضرباهنگ اخراج آمریکایی‌ها هر روز قوی‌تر نواخته می شود.
کد خبر: ۳۸۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 31January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه دهه مبارک فجر، پنجمین یادواره شهید «سیدابوالقاسم موسوی‌ بایگی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، خانواده شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شامگاه پنجشنبه در سالن همایش‌های مرحوم مشکی مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا که کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: مفهوم این فرمایش مقام معظم رهبری این است که زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کار بزرگ، مهم و خداپسندانه ای است و خداوند بیان فضائل شهدا را دوست دارد.

وی در ادامه به 41 ساله شدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نمی خواستند این انقلاب به پیروزی برسد و تداوم داشته باشد، اما به کوری چشم آنها انقلاب 41 ساله شد و این به برکت حماسه سازان و شهدای والامقامی است که در برابر سختی هایی که بر این انقلاب گذشت مقاومت و ایستادگی کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هدیه امام خمینی (ره)، شهدا و انقلابیون ستم کشیده به ملت بزرگ ایران است. بنیانگذار انقلاب اسلامی احیاگر اسلام و مسلمین در قرن حاضر است. ایشان این حرکت بزرگ را پیامبرگونه به انجام رساندند و فرزندان انقلابی امام راحل با ایثار و از خودگذشتگی آن را تداوم بخشیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: امروز ما مکلف به انجام تکلیفی هستیم که از شهدا باقی مانده است. راه شهدا، راهی پررهرو، پر بهجت و روشن است. علمدار و پیروان این راه مشخص هستند و آهنگ حرکت روز به روز تندتر و کوبنده تر نواخته می شود.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: اگر امت همیشه در صحنه ایران اسلامی 41 سال پیش نوکر آمریکا را از کشور بیرون کردند امروز داعیه دار اخراج آمریکا از منطقه هستند و ضرب آهنگ اخراج آمریکایی‌ها هر روز قوی‌تر نواخته می شود و این از برکات خون شهدا و جهاد پیوسته مجاهدین در سال های متمادی است.

وی در ادامه شهید سلیمانی را معرف مکتب شهیدان دانست و ابراز داشت: شهادت فرمانده جبهه مقاومت کاری کرد که حیات شهید نمی توانست آن را انجام دهد. امروز شهید سلیمانی قوی‌تر از سردار سلیمانی در جهان اسلام و در بین مستضعفین جهان حضور دارد.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 41 سالگی خود در معرض آزمون های بزرگی قرار دارد، افزود: دلبستگی و پیوستگی جبهه مقاومت به انقلاب اسلامی بیشتر شده و پیام انقلاب و ملت قهرمان ایران در جغرافیای وسیع تری گسترش پیدا کرده است. خدا را شاکریم که خون شهدا به ثمر نشسته و این حرکت تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما که ارادتمند شهدا هستیم باید تلاش کنیم که منطق و وصیت شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

این مسئول در ادامه به معامله قرن اشاره کرد و گفت: این روزها سران نظام سلطه و برخی مرتجعین عرب منطقه سرگرم معامله قرن هستند. همه کسانی که در راه شهیدان طی طریق می کنند برای این معامله مشروعیتی قائل نیستند و گوش به فرمان و آماده برای بر هم زدن این اقدام خبیثانه و نابخردانه هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اخیر در خصوص قوی شدن ملت ایران اسلامی، بیان داشت: با توجه به انتخابات پیش رو، اولین گام برای قدرتمند شدن، انتخاب خدمتگزاران لایق است. باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که همچون شهدا بین خود و خدا، خدا را انتخاب کنند.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: انتخاب اصلح تکلیف شرعی است و انتخاب خادم بی منت وظیفه است. انتخاب نمایندگان باید هوشمندانه، دقیق و تکلیف مدارانه و مبتنی بر سیره شهدا باشد.

وی در بخش پایانی سخنانش به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بعد از 40 سالگی انقلاب آن را صادر کردند منشور حرکت و میثاق امت در 40 سال دوم است. تمسک به بیانیه گام دوم انقلاب نسخه قوی شدن امت حزب الله است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار