امام جمعه اهواز:

دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است/ همه باید در صحنه حضور پیدا کنیم

سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا همگی در صحنه حضور پیدا کنیم.
کد خبر: ۳۸۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 31January 2020

دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا همگی در صحنه حضور پیدا کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی‌فرد»، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا همگی در صحنه حضور پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس و با اشاره به سخن امام راحل (ره) که گفتند به مجلس ورود کنید که همه چیز در مجلس است افزود: اگر ما مجلس قوی داشتیم هرگز با برجام و مصیبت‌های پس از آن مواجه نمی‌شدیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه بیان کرد: کسانی که مذاکره با شیطان بزرگ را دیوانگی خوانده بودند و این سرزنش را که برجام، تنها تلف کردن وقت بود تکرار می‌کردند انصاف و عقل حکم می کرد که در مصاحبه با رسانه‌های خارجی اعلام کنند که تمام سال‌های برجام همراه با نهی صریح مقام معظم رهبری بود و ما جز فریبکاری و دروغ چیزی از آمریکا ندیدیم.

وی افزود: شرایط و افکار عمومی را به گونه‌ای فریب دادند در حالی که همه مصیبت‌های جامعه ناشی از همین حاشیه‌پردازی و مذاکره بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ما از شیطان بزرگ جز دهن‌کجی چیزی ندیدیم گفت: آیا آن چند ده میلیون مردمی که در تشییع سردار دل‌ها به میدان آمدند جز عزت، اقتدار و انتقام  مطالبه‌ای از دولت داشتند؟ آیا سزاوار اینچنین ملت باعظمتی باید ضعف و انفعال باشد؟

وی افزود: چرا باید درست در زمانی که آمریکا و رژیم کودک‌کش و صهیونیست در تدارک رونمایی از جنایت معامله قرن هستند به سمت مذاکره با جنایتکارترین فرد دنیا برویم؟ آن‌ها باید تکلیف را تعیین کنند که انتقام یا مذاکره. چرا که تا زمانی که انتقام سخت گرفته نشود بحث مذاکره حتی به قوه مخیله نیز نباید خطور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار