امام جمعه دزفول:

اختلاف‌افکنی بین کشور‌های مسلمان از اهداف پلید معامله قرن است

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: اختلاف افکنی بین کشور‌های مسلمان از اهداف معامله قرن است البته این طرح با همت مومنان و مقاومت جبهه مقاومت شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۳۸۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 31January 2020

اختلاف افکنی بین کشورهای مسلمان از اهداف پلید معامله قرن است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: دشمن معامله قرن را از ۲ سال قبل مطرح کرد و درنهایت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ترامپ به تنهایی نشستند و از این معامله رونمایی کردند.

وی معامله قرن را نشان از احساس خطر دشمن دانست و افزود: اختلاف افکنی بین کشورهای مسلمان از اهداف معامله قرن است البته این طرح با همت مومنان و مقاومت جبهه مقاومت شکست خواهد خورد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام توان به میدان آمده است، گفت: هر روز ماهیت ضد انسانی شیطان بزرگ برای ملت‌های جهان نمایان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ عکس العملی در قبال حمله موشکی سپاه نداشت، افزود: جای تعجب است در شرایطی که هم جمهوری اسلامی و هم جبهه مقاومت در اقتدار کامل هستند، عده‌ای حرف از مذاکره می‌زنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه حاج قاسم نترسیدن از آمریکا را به ما یاد داد، اظهارداشت: سقوط هواپیمای طراحان ترور حاج قاسم در افغانستان نشان از نهادینه شدن انزجار و تنفر از آمریکا است.

وی خنثی شدن نقشه‌های شیطان بزرگ، اسراییل و آل سعود را یادآور شد و افزود: هر روز یک سیلی از ناحیه مقاومت به صورت آمریکا زده می‌شود که نشان می‌دهد استکبارستیزی در جبهه بین المللی مقاومت نهادینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار