امام جمعه آبادان:

گاوهای شیرده آمریکا بدانند که «معامله قرن» سرنگونی آنها را درپی خواهد داشت

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور همراهی برخی از دولت‌های منطقه با طرح آمریکایی معامله قرن را تاسف برانگیز خواند و گفت: همه گاوهای شیرده آمریکا این را بدانند که معامله قرن سرنگونی آنها را درپی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 31January 2020

گاوهای شیرده آمریکا بدانند که معامله قرن سرنگونی آنها را درپی خواهد داشت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» در خطبه‌های نمازجمعه آبادان اتحاد ضدآمریکایی همه ملت‌های مستضعف در برابر توطئه قرن را خواستار شد و اظهار داشت: خواب آمریکا و صهیونیست‌ها برعکس تعبیر خواهد شد و بدون شک این طرح شکست خورده است.

وی افزود: دشمنان از همه ظرفیت‌ها برای ضربه‌زدن به جهان اسلام استفاده می‌کنند و بدون شک این طرح مبهم و نامشخص مورد قبول جهان اسلام نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور همراهی برخی از دولت‌های منطقه با طرح آمریکایی معامله قرن را تاسف برانگیز خواند و گفت: همه گاوهای شیرده آمریکا این را بدانند که معامله قرن سرنگونی آنها را درپی خواهد داشت.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این  دهه فجر را سرآغاز شکوه انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: مردم ایران معرفت فاطمی دارند و در مسیر انقلاب و رهبری ثابت قدم هستند.

وی انقلاب اسلامی ایران را احیاگر اسلام ناب محمدی بعد از دوران ستمشاهی عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی یک رویداد جهانی است که هرچند در برخی از موضوع‌ها از جمله گرانی مشکل دارد ولی باعث تحول روحی در ملت ایران شده و مردم با شجاعت در مقابل جهان شرک و استبداد ایستادگی می‌کنند.

ابراهیمی‌پور گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هزاران توطئه علیه انقلاب برنامه ریزی کردند ولی با محوریت ولایت فقیه در برابر دشمن ایستادگی کردیم و پیشرفت‌های انقلاب در همه عرصه‌ها قابل لمس است.

امام جمعه آبادان شرکت در انتخابات را وظیفه همه مردم ایران از اقشار و گرایش‌های مختلف دانست و اظهار داشت: همه وظیفه داریم در سرنوشت خود سهیم باشیم.

وی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سالم را حق‌الناس دانست وافزود: دشمن تلاش می‌کند مردم را مایوس و از صندوق رای خارج کند ولی حضور مردم توطئه آنها را نیز خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار