حجت‌الاسلام قریشی؛

دشمنان به دنبال تحریف انقلاب و واقعیت‌ها هستند

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان به دنبال تحریف انقلاب و واقعیت‌ها هستند و آنها این تحریف را تا جایی انجام داده‌اند که می‌خواهند جای ظالم و مظلوم عوض شود و شاه را فردی بی‌گناه و مظهر نشان دهند.
کد خبر: ۳۸۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 31January 2020

دشمنان به دنبال تحریف انقلاب و واقعیت‌ها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به اینکه امسال مردم ایران چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام اظهار داشت: این ایام بهترین فرصت برای انتقال تجربیات و آرمان‌های انقلاب به نسل حاضر است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران برای داشتن استقلال و آزادی دست به قیام زدند، افزود: مردم ایران هیچ‌گاه از یاد نخواهند برد که چگونه در آن زمان عزت و عظمت ایران در برابر سران کشورهای استکباری به هیچ گرفته می‌شد و آنها ذره‌ای به شاه ایران ارزش قائل نبودند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحریف انقلاب و واقعیت‌ها هستند، ادامه داد: آنها این تحریف را تا جایی انجام داده‌اند که می‌خواهند جای ظالم و مظلوم عوض شود و شاه را فردی بی‌گناه و مظهر نشان دهند.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان در برابر این تحریفات ایستادگی کرد، تصریح کرد: تحریف از اول اسلام تا به امروز وجود داشته و همواره دشمنان به دنبال تحریف حقایق بودند تا به این طریق به نیات خود برسند.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه با انتقاد از برخی نمایندگان که شورای نگهبان را مورد هجمه قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: رفتار این نمایندگان غیرقابل قبول بوده و جای سوال دارد که چطور در دوره‌های قبلی که آنها از همین شورای نگهبان صلاحیت گرفتند اعتراضی نداشتند اما با رد صلاحیت به شورای نگهبان می‌تازند.

وی با بیان اینکه مجلس جای افراد ساده‌زیست و امانت‌دار است، گفت: افرادی که فساد مالی و سیاسی و یا اخلاقی داشته باشند جایی در مجلس ندارند چرا که چنین افرادی هرگز نمی‌توانند از حقوق مردم دفاع کرده و از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار