رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا:

آثار سقوط و افول آمریکا دیده می‌شود

حجت‌الاسلام «علی سعیدی شاهرودی» گفت: آثار سقوط و افول آمریکا دیده می‌شود و حکومتی که سوخت سیاسی و معنوی‌اش تمام‌شده به افول گرفتار می‌شود و امروز شاهد هستیم که آمریکا درهم‌ریخته شده است.
کد خبر: ۳۸۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ - 31January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی سعیدی شاهرودی» رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بابیان اینکه آثار سقوط و افول آمریکا دیده می‌شود، اظهار داشت: حکومتی که سوخت سیاسی و معنوی‌اش تمام‌شده به افول گرفتار می‌شود و امروز شاهد هستیم که آمریکا درهم‌ریخته شده است، در سیاست داخلی آمریکا نیز شاهد هستیم که دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به جان هم افتاده و به هم اتهاماتی را می‌زنند که در کمتر قاموسی آن را سابقه‌داریم لیکن شرایط امروز این سوال پیش می‌آید که آیا این دموکراسی است؟

وی افزود: وقتی کارایی یک رئیس‌جمهور تمام می‌شود بر روی پست‌ترین جریانات سرمایه‌گذاری می‌کنند و برای رأی از صهیونیست‌ها مایه می‌گذارند اما هیچ فایده‌ای هم برایشان ندارد، حتی کار به‌جایی رسیده که طرح ننگین معامله را مطرح می‌کنند اما آن‌قدر این آش شور شده که رئیس مجموعه فلسطین هم دیگر صدایش درآمده و می‌گوید فلسطین قابل معامله و فروش نیست.

امام‌جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه این حماقت‌ها برای مقداری رأی صهیونیست‌ها در آمریکا از سوی ترامپ رخ می‌دهد، گفت: واقعاً باید بدانند که کور خوانده‌اند و مردم فلسطین زیر بار حرکت‌های احمقانه این افراد نخواهند رفت.

سعیدی شاهرودی در دومین بخش از سخنان خود با تأکید بر ضرورت مشارکت و توجه به پیامدهای آن، بیان کرد: به نظر می‌رسد این انتخابات نسبت به ادوار قبلی دارای اهمیتی بیشتری است و باید حضور مردم را بیشتر در صندوق‌های رأی داشته باشیم.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بابیان اینکه گاهی احساس شرایطی را فراهم می‌کند که انسان نمی‌تواند رأی درست و واقعی را بدهد، بیان کرد: انفعال نیز مشکل بزرگی است چراکه صندوق رأی جای حب و بغض نیست و باید مصالح را در نظر گرفت و در انتخابات به تکلیف عمل کرد.

سعیدی شاهرودی همچنین ضمن بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر مراسم ویژه‌ای برای آشنایی مردم با انقلاب و اهداف نظام در سراسر جامعه برگزار می‌شود که لازمه آن حضور مردم در این مراسم است، بیان کرد: بخشی از مشکلات ما معرفت و شناخت همه‌جانبه از نظام و انقلاب است که به معنای واقعی وجود ندارد لذا مردم باید در این مراسم به‌خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند چراکه دنیا روی حضور مردم ما حساب می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار