یادداشت/ حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی

فردی را انتخاب کنیم که استکبارستیز و دارای همت جهادی باشد

در انتخابات پیش رو باید فردی را  انتخاب کنیم که استکبارستیز، شجاع و مقاوم در برابر دشمن و مومن، جوان، خستگی‌ناپذیر و دارای همت جهادی باشد، نیازهای جامعه و مردم را بداند و از درد انها احساس درد کند نه این که با خوی اشرافی‌گری به دنبال پست و مقام باشد.
کد خبر: ۳۸۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ - 31January 2020

گروه استان‌های دفاع‌پرس– حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی؛ با نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و به مصداق آیه ۱۱ از سوره رعد: «إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ...»؛ (خدا چيزی را که از آن مردمی است دگرگون نکندتا آن مردم خود دگرگون شوند.) با توجه به وضعیت کنونی جامعه و شرایط حساس انقلاب اسلامی و هجمه تبلیغات و تلقینات دشمنان انقلاب و اسلام، انتخابات پیش رو مهم‌تر از سال‌های گذشته است.

به‌ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی مردم باید با هوشیاری و بصیرت و شناخت کافی و فرهیختگی افرادی را انتخاب کنند که بر اساس معیارهای امام خمینی (ره) و رهنمودها و ویژگی‌های نامزد اصلح از نگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص فرد اصلح و انقلابی باشد و باید افرادی انتخاب شوند که برای پیشرفت ایران سربلند و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و پیاده کردن قوانین اسلام تلاش کنند.

وظیفه ما مردم در انتخابات این است که اگر فردی را می‌خواهیم انتخاب کنیم انتخاب ما تنها برای رضای خدا و مصلحت امت اسلامی باشد و در انتخاب او هیچ انگیزه‌ای غیر از انتخاب اصلح نباشد.

وظیفه دوم آنکه، منتخب خود را به طور کامل شناخته و او را در دیانت و صداقت امتحان کرده باشیم و از میزان کارایی او برای کاری که انتخاب می‌‌کنیم، آگاه باشیم، لذا باید از انتخاب و تصمیمات قومی و قبیله‌ای و باندی و حزبی خودداری کنیم.

باید از شخصی حمایت کنیم که استکبارستیز و شجاع و مقاوم در برابر دشمن و مومن، جوان، خستگی‌ناپذیر و دارای همت جهادی باشد، نیازهای جامعه و مردم را بداند و از درد انها احساس درد کند نه این که با خوی اشرافی‌گری به دنبال پست و مقام باشد. از همه مهم‌تر اینکه باید فردی را انتخاب کنیم  که نگاهش به درون و توانمندی‌ها و جوانان و پتانسیل‌های کشور باشد نه این که غرب‌زده و مادی‌گرا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار