مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارسال 8 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون هشت اثر از این استان به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» ارسال شده است.
کد خبر: ۳۸۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ - 31January 2020

ارسال 8 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»«سید علی‌نقی کرامت» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌‌پرس در یاسوج با بیان اینکه تاکنون هشت اثر از این استان به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» ارسال شده است، اظهار داشت: این جشنواره توسط سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی تلاش برای بازشناسی نقش موثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه‌آفرینان قهرمان ایران اسلامی و سایر ملل و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع در بین فیلمسازان نسل جوان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره امسال با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلم (۱۸۰ ثانیه ای، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) و فیلمنامه برگزار می‌شود.

کرامت آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۰ بهمن ۹۸ عنوان و بیان کرد: زمان اعلام آثار پذیرفته شده ۳۰ فروردین ۹۹ و زمان برگزاری جشنواره هفته اول خردادماه سال ۹۹ خواهد بود.

وی متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره با مراجعه به پایگاه www.rassamisff.ir در جریان موضوعات جشنواره و ثبت نام اینترنتی و سایر جزئیات آن قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار