برگزاری چهارمین سالگرد شهادت روحانی شهید «جابر حسین‌پور» در اهواز

چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «جابر حسین‌پور» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ - 31January 2020

برگزاری چهارمین سالگرد شهادت روحانی شهید «جابر حسین‌پور» در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «جابر حسین‌پور» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار شد.

این مراسم امروز (جمعه 11 بهمن‌ماه) بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شد و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسجیان در آن حضور یافتند.

چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «جابر حسین‌پور» در مسجد امام علی بن ابیطالب(ع) اهواز واقع در کوی شهید سلطانی‌منش، خیابان 7 دی برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با هشتیمن یادواره کوی شهید سلطانی‌منش اهواز برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به ایراد سخن پرداخت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا را تدریس درس عشق و ایثار به نسل جوان دانست.

به گزارش دفاع پرس؛ روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ «جابر حسین‌پور» پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به این کشور رفت.

وی پس از حضور در سوریه در 23 دی‌ماه سال 1394 در عملیات مستشاری در منطقه عملیاتی حلب سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره شهدای مدافع حرم خوزستان ثبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها