گام دوم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

بایسته‌های گام دوم انقلاب در سایه مقاومت فعال محقق می‌شود/ شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح حق همۀ ماست

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: در گام دوم انقلاب بایسته‌های مهمی پیش روی ماست که تحقق این بایسته‌ها از مسیر سازش نمی‌گذرد بلکه در سایه مقاومت فعال و قدرتمند شدن تحقق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ - 01February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر یادواره شهدای مدافع حرم شهرک شهید رجایی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، خانواده شهدا، رزمندگان مدافع حرم و اقشار مختلف مردم، شامگاه جمعه در مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم به معامله قرن اشاره کرد و اظهار داشت: معامله قرن، حماقت قرن است. نظام سلطه با استفاده از چند عنصر وطن فروش به دنبال آن است تا هویت یک ملت را از بین ببرد و پاره تن اسلام را از اسلام جدا کند.

وی افزود: معامله قرن از اساس باطل است و قطعاً بی حاصل خواهد بود. فرزندان اسلام، رزمندگان دلیر جبهه مقاومت، ملت مظلوم و غیور فلسطین اجازه نخواهند داد که این ظلم و توطئه تحقق عینی پیدا کند. این حوادث، نابودی اسرائیل را نزدیکتر خواهد کرد.

این مسئول در ادامه به فرمایش امام راحل مبنی بر حسینی بودن انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: 41 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و اگر بخواهیم امروز نیز انقلاب را معرفی کنیم باز هم می گوییم نهضت و منطق ما حسینی است. ما با همین منطق پرچم اسلام را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآوردیم و با همین منطق جنایتکاران تروریست را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب، آمریکا را شیطان بزرگ دانستند و فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. این منطق جریان دارد و جنگ ایران اسلامی با آمریکا و همپیمانان آن به پایان نخواهد رسید چون ماهیت جمهوری اسلامی و دولت ایالات متحده آمریکا در تضاد است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای شعارها و اهداف بلندش تا کنون هزینه‌های فراوانی متحمل شده اگر چه این هزینه‌ها سرمایه است. شهدا بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی دنیا را متحول کرد، گفت: امروز شهید سلیمانی کارآمدتر و اثرگذارتر از سردار سلیمانی در جغرافیای جهان اسلام است. رسالتی را که فرمانده جبهه مقاومت در حیات مادی خود دنبال می کرد امروز با حیات معنوی خود و قوی‌تر دنبال می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه توان دفاعی کشور ضامن بقای انقلاب است، گفت: مقام معظم رهبری دستور دادند هر تعرض دشمن، 10 برابر پاسخ داده شود. انتقام سخت منطق عملیاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این منطق با قوی شدن عملیاتی می شود.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: ملتی که ضعیف است نمی تواند در برابر قلدرها واکنش نشان دهد. کسانی که نسخه ذلت پذیری را پیش پای ملت‌ها می گذارند یا عقل ندارند و یا خائن و نفوذی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: امت همیشه در صحنه ایران اسلامی پشت سر ولی فقیه و امام مسلمین حرکت می کند و هر چه ایشان دستور دهند عمل می کنند. محال است مردم، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت به دشمن اعتماد و تکیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت تداوم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در گام دوم انقلاب ماموریت تداوم گام اول را بر عهده داریم. بایسته های مهمی پیش روی ماست. قطعاً تحقق بایسته از مسیر سازش نمی گذرد بلکه از مسیر مقاومت فعال و قدرتمند شدن می گذرد.

یوسفعلی‌زاده انتخابات مجلس شورای اسلامی را تعیین کننده دانست و گفت: انتخابات پیش رو مهم و حائز اهمیت است. باید دقت کنیم به کسانی رای بدهیم که سرباز ولایت، انقلابی، پاکدست، رهرو راه شهیدان و مجاهد باشند و آرمان‌های سردار شهید سلیمانی را حفظ کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: شرکت در انتخابات همانطور که حق ماست تکلیف ما نیز هست. تکلیف انقلابی ما ایجاب می کند که ضمن استفاده از حق خود، اصلح را هم انتخاب کنیم.

وی در پایان در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه، منطق و منشور حرکت ماست. مقام معظم رهبری در این بیانیه مسیر تداوم انقلاب اسلامی را در گام دوم ترسیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها