جانشین فرمانده کل سپاه:

جلوه‌هایی بی‌بدیل از انقلاب اسلامی در ۲ ماه اخیر بروز کرد

سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» با بیان این‌که در این ۲ ماه اخیر جلوه‌هایی بی‌بدیل از انقلاب اسلامی بروز کرد که هیچ‌کس نتوانسته بود آن‌ها را حدس بزند، گفت: چه کسی فکر می‌کرد که با شهادت حاج قاسم سلیمانی، چنین تلألوئی در سراسر جهان به‌وجود بیاید.
کد خبر: ۳۸۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ - 01February 2020

جلوه‌هایی بی‌بدیل از انقلاب اسلامی در ۲ ماه اخیر بروز کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعه شب در بیست‌ویکمین یادواره شهدای گردان «مقداد» لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) که در تالار «اندیشه» حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: برای این‌که گذر زمان موجب فراموشی قدرت انقلاب اسلامی ایران نشود، به‌تناسب میزان شرارت‌ها و دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی، خصوصاً از سوی آمریکای جنایت‌کار، هرچند وقت یک‌بار یک حادثه‌ای به‌وجود می‌آید و دل‌های بسیاری را به تلاطم می‌اندازد؛ مدتی نیست که پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محسن حججی» به کشور بازگشته است؛ این درحالی بود که پیکر‌های مطهر شهدای زیادی به کشور می‌آید؛ اما به‌دلیل ویژگی‌هایی که این شهید والامقام در نحوه شهید شدنش داشت، در کل کشور یک انقلاب ایجاد کرد.

وی افزود: شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» نیز بعد از شهید «حججی»، به‌صورت ویژه‌تر و عظیم‌تر در داخل و خارج کشور غوغا به‌پا کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که در این ۴۱ سال اخیر همه شیاطین عالم به‌صورت متحد با جمهوری اسلامی ایران جنگیده‌اند، گفت: آن‌ها هر آن‌چه توانستند، کشور‌های مختلف، اعم از اروپایی‌ها و حتی کشور‌های کوچک منطقه را با خود همراه کرده و هر اقدامی که در توان داشتند را علیه ما انجام داده‌اند و اگر اقدامی که انجام ندادند نیز به‌خاطر این بوده که نتوانستند.

وی تصریح کرد: توان مادی و دنیایی ما ۴۱ سال پیش با توان دشمنان قابل مقایسه نبود؛ اما ۴۱ سال است که ما همچنان پیشرفت می‌کنیم و روزی نبوده است که ما آن روزمان قدرتمندتر از روز قبلش نباشد.

دریادار «فدوی» با بیان این‌که در این ۲ ماه اخیر جلوه‌هایی بی‌بدیل از انقلاب اسلامی بروز کرد که هیچ‌کس نتوانسته بود آن‌ها را حدس بزند، تأکید کرد: چه کسی فکر می‌کرد که با شهادت حاج «قاسم سلیمانی»، چنین تلألوئی در سراسر جهان به‌وجود بیاید؛ این درحالی است که یکی از مقامات آمریکایی گفته است که وقتی «ترامپ» جمعیت تشییع‌کننده شهید حاج «قاسم سلیمانی» را دید، به لرزه افتاد.

وی با اشاره به موشک‌باران پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: خیلی از کشور‌ها توان موشکی بالایی دارند و برخی از همسایه‌های ما در ۴۱ سال اخیر ۲ هزار میلیارد تومان سلاح خریده‌اند؛ اما جرأت استفاده از آن علیه مستکبران را نداشته‌اند؛ بلکه به دستور مستکبران، از سلاح‌های خود علیه مستضعفان استفاده کرده‌اند؛ این درحالی است که روند قدرت درون ما ریشه دارد که پایگاه آمریکایی را این‌گونه موشک‌باران می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها به موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد پاسخ می‌دادند، برای مادران سربازان آمریکایی، مصیبتی ایجاد می‌شد که در طول تاریخ سابقه نداشت.

وی با بیان این‌که خداوند در قرآن کریم از بندگان می‌خواهد که ابتدا آن‌ها اقدامی کنند، تا سپس آن‌ها را یاری کند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خصوصا در دوران دفاع مقدس، ما بر شروط خدا و اقدام ابتدایی خود مصر بوده که حتی در این راه به قیمت جان خود نیز پایبند بودیم و خدا هم خودش برای ما نتایج را رقم زد؛ این درحالی است که امام خمینی (ره) فرموده‌اند که ما مکلف به انجام وظیفه هستیم و نتیجه با خداست.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: در مجالس شهدا همه گریه می‌کنند؛ اما حقیقت این است که همه باید خوشحالی کنند؛ چراکه شهدا در بالاترین وجه ممکن توانستند به شروط خدا عمل کنند که برای این توفیق بزرگ، باید خوشحال بود.

وی با بیان این‌که سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» سال‌ها با شهدا همراه بود و آن‌ها را فرماندهی می‌کرد، تصریح کرد: شهید «قاسم سلیمانی» در طول سال‌های پس از جنگ تحمیلی، انتظار شهادت داشت؛ بنابراین وقتی به این جایگاه دست پیدا کرد، باید خوشحال بود و به حال خود گریست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: شهید «قاسم سلیمانی» می‌دانست که چه موقعی شهید می‌شود؛ چراکه شهید زمان شهادتش را خودش تعیین می‌کند و آمریکا هم در حدی نبود که بخواهد برای شهادت حاج قاسم برنامه‌ریزی کند؛ چرا که حاج‌قاسم امسال با حاج‌قاسم ۱۰ سال قبل فرقی نمی‌کرد و آمریکایی‌ها فقط اسباب شهادت وی را رقم زدنذ.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار