مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دهه فجرمان را با تدابیر حکیمانه رهبری در قدس شریف جشن می‌گیریم

سردار عباس یوسفی گفت: امیدوارم جهان اسلام با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه ایشان همچون گذشته بر نقشه‌های پلید استکبار جهانی و معامله‌های ننگین و ددمنشانه‌اش فائق آیند و ما در سال‌های آتی جشن انقلاب‌مان را در قدس شریف برپا کنیم.
کد خبر: ۳۸۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ - 01February 2020

با تدابیر حکیمانه رهبری، دهه فجرمان را در قدس شریف جشن می گیریم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، نوشت: ریشه درخت تنومند انقلاب که امروزه شاخ و برگش در تمام منطقه و بلکه جهان منتشر شده، همین ایام الله فجر است.

در ادامه این پیام آمده است: دهه فجر امسال از چند لحاظ حائز اهمیت است. اول اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد و به همین مقدار نیز دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب کمر همت بسته‌اند که مسیر انتشار بیش از پیش انقلاب را منحرف کنند و از روی ناچاری هم به جنگ سخت و ترور شخصیت‌های برجسته روی آورده‌اند و  هم گزیده‌های جنگ نرم و رسانه‌ای‌شان را رو کرده‌اند. دوم اینکه گاوهای شیرده استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار پس از ناامیدی در مواجهه با جمهوری اسلامی، در پی نفاق کشورهای اسلامی برآمده اند و معامله ننگین قرن را اجرایی کرده اند فلذا امت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم انقلابی خوزستان به خوبی شرایط فجر امسال را درک کرده و ان‌شاالله با حضور همه جانبه شان در برنامه های مختلف نشان خواهند داد که بصیرت بین المللی شان کمتر از آگاهی ملی شان نیست.

در پایان این پیام آمده است: همانگونه که نسل ما توانستند با ایثار و جهاد و شهادت در طول 8 سال دفاع مقدس نگذارند یک وجب از این خاک مقدس به دست اهریمن بیفتد، جوانان بصیر و انقلابی ما نیز نخواهند گذاشت که یک قدم از آرمان های بلندمان دور شویم. جوانانی که در سنگر علم و رسانه و فرهنگ توانستند مرزهای بین المللی را درنوردند و انقلاب شان را به دنیا منتشر کنند. اینجانب، فرا رسیدن دهه فجر را به روح قدسی بنیانگذار کبیر انقلاب، به محضر پیشوا و رهبر جهان اسلام، به حضور خانواده های معظم شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و مردم پایتخت ایثار و شهادت، خوزستان قهرمان تبریک می گویم و امیدوارم جهان اسلام با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه ایشان همچون گذشته بر نقشه های پلید استکبار جهانی و معامله های ننگین و ددمنشانه اش فائق آیند و ما در سالهای آتی جشن انقلاب مان را در قدس شریف برپا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها