امام جمعه بروجرد:

انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا نفوذ پیدا کرده است

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران علاوه بر منطقه در تمام دنیا با اقتدار نفوذ پیدا کرده و در حوزه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۳۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن نمی‌دانست که با ترور شهید سلیمانی چه بلایی سرش می‌آید و از همه دنیا مورد حمله و هجمه قرار می‌گیرد.

وی افزود: امام خمینی عالم، جامع، فیلسوف و در علم بسیار توانا بودند و ایشان مرد عمل بودند و در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جوانان زیادی را پرورش دادند تا راه انقلاب اسلامی را ادامه دهند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه امام (ره) را دنبال می‌کنند و دشمن از اقتدار رهبر انقلاب هراس دارد.

حسینی اضافه کرد: برخی غرب‌گرایان احساس می‌کنند با هر مشکلی می‌توانند به انقلاب ضربه بزنند اما انقلاب با اقتدار در مسیر به راه خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت اراده کرده که دشمن را از منطقه فراری دهد و آنهایی که دم از مذاکره با امریکا می‌زنند نباید این راه را ادامه دهند.

امام جمعه بروجرد متذکر شد: امروز انقلاب اسلامی ایران علاوه بر منطقه در تمام دنیا با اقتدار نفوذ پیدا کرده و در حوزه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار