نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس خرم‌آباد

زنگ انقلاب اسلامی همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس خرم آباد با حضور امام جمعه خرم آباد و مسئولان استان لرستان نواخته شد.
کد خبر: ۳۸۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز همزمان با سراسر کشور، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار، فرماندار مرکز استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش، زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه خدیجه کبری قاضی آباد خرم‌آباد به صدا درآمد.

در این مراسم رضا زینی‌وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همت والای مردم و به رهبری امام خمینی جلوه‌ای از تحقق وعده‌های الهی به بشریت بود، اظهار داشت: این انقلاب به پشتوانه مردم و با درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های دشمن راه خود را ادامه خواهد داد.

زینی‌وند مقدم با اشاره به دسیسه‌های دشمن در طول این چهل سال عمر انقلاب خاطر‌نشان کرد: هدف دشمن براندازی نظام و جداکردن جوانان از انقلاب است و بصیرت و هوشیاری نسل جوان خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: نسل جوان جامعه امروز باید آرمان‌های انقلاب را بشناسند و دنبال کنند و با تکیه بر ایمان قوی و روحیه انقلابی با اراده و ایمان راسخ برای تداوم راه انقلاب گام بردارند.

وی از جوانان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و متذکر شد: با علم آموزی و روحیه جهادی و انقلابی باید پله های ترقی را پیمود و در آینده کشور نقش آفرین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار