بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

دهه فجر فرصت مغتنمی برای تکریم راه پیموده شده انقلاب اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 01February 2020

دهه فجر، فرصت مغتنمی برای تکریم راه پیموده شده انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی شدند.

با وجود رواج دادن یأس و ناامیدی از سوی بدخواهان و ایجاد جنگ روانی و سرد در تمامی این چهل و یک سال، ایران کماکان در جایگاه عزت و اقتدار ایستاده است و جوانان پاک این انقلاب از نسل با عزت و عظمت شهیدان در راه تحقق آرمان‌های حضرت روح‌الله مجدانه گام بر‌می‌دارند تا سیلی محکمی به گوش دشمنان این اسلام و انقلاب وارد سازند.

دهه فجر، فرصت مغتنمی است برای تکریم راه پیموده شده انقلاب اسلامی در مواجهه با موانع داخلی و خارجی و تبیین سیر بلند و حساس پیش رو، که در افق چشم انداز بیست ساله نظام و چشم انداز فرهنگ عمومی، اهداف گرانمایه اسلام عزیز را در این جامعه محقق خواهد ساخت.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، یاد و خاطره فرخنده و مبارک فجر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظ الله) و ملت شریف و مبارز ایران خاصه مردم قهرمان استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم این انقلاب الهی را تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار