مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن در همه عرصه‌ها امکانات خود را علیه انقلاب اسلامی بسیج کرده است

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی گفت: دشمن در همه عرصه‌ها اعم از اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و... امکانات خود را علیه انقلاب اسلامی بسیج کرده؛ ولی ابرقدرت‌ها در مقابل قدرت و اراده الهی ذلیل و خوار شده‌اند و سیلی و شکست خورده‌اند.
کد خبر: ۳۸۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت پیش بینی شده در لوح محفوظ بوده است، یعنی وقوع این انقلاب جزء اراده‌های حتمی الهی در آخرالزمان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران، جذب مردم به انقلاب و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر اراده الهی است.

این مسئول شیطنت‌های دشمنان انقلاب اسلامی و وحدت دنیای نفاق و فسق و کفر مقابل انقلاب اسلامی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دشمن در همه عرصه ها اعم از اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و... امکانات خود را علیه انقلاب اسلامی بسیج کرده؛ ولی ابرقدرت‌ها در مقابل قدرت و اراده الهی ذلیل و خوار شده اند و سیلی و شکست خورده‌اند.

وی تأکید کرد: پیروزی، بقاء و استمرار انقلاب اسلامی اراده الهی است و این انقلاب علی‌رغم میل قدرت‌های دنیا به اراده خداوند تا برقراری حکومت صالحان در جهان ادامه خواهد یافت.

تویسرکانی گفت: دو دیدگاه پیرامون آخرالزمان وجود دارد؛ یکی اینکه از بعثت تا قیامت را آخرالزمان می داند و دیگری از امامت حضرت حجت تا قیامت را آخرالزمان عنوان می کند؛ که ما در هر دو صورت در آخرالزمان قرار داریم و باید بدانیم این دوران قابل قیاس با هیچ مقطعی از تاریخ نمی باشد.

این مسئول افزود: وعده الهی است که چتر سعادت دور همه ابناء بشر در آخرالزمان باز می شود و اراده خداست که حکومت صالحان به حاکمیت مطلق جهان تبدیل خواهد شد و بر اساس آیات قرآن کریم، تحقق این وعده الهی حتمی است.

وی تصریح کرد: شروع انقلاب جهانی حکومت صالحان از ایران است و باید بدانیم که در مبدأ تا مقصد عده ای قیام می کنند که قرآن نام آنها را انصار الله نامیده است. بدانید که نامگذاری های مجاهدان به نام های حزب الله و انصارالله و سپاه که آیه شریفه «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» را بر سینه دارد، دارای فلسفه قرآنی و طراحی و مهندسی خداست.

تویسرکانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اضافه کرد: بنده 400 آیه بعنوان مستندات این بیانیه که رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان فارسی صادر فرموده‌اند پیدا کرده‌ام در حالی که حتی یک آیه در این بیانیه به صورت مستقیم نیامده است.

این مسئول با تأکید بر ضرورت مطالعه و تلاش برای تحقق این بیانیه از سوی دلسوزان انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: باید نقش خود در عصر غیبت را بدانیم و به آن عمل کنیم، که اولین وظیفه ما این است که خدا را همه کاره عالم بدانیم و هر حرفی که می زنیم یا سکوت ما و فریاد ما برای خدا باشد.

وی دل بستن به خدا را رمز پیروزی در کارها دانست و افزود: همه صفاتی که در وجود ما انسان ها قرار داده شده خوب هستند؛ زیرا خدا هیچ چیز بدی را خلق نمی کند؛ اما نحوه استفاده ما از این صفات مهم است که باید برای خدا و در راه خدا باشد.

این مسئول سیره حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی را مصداق حرکت برای خدا دانست و تأکید کرد: محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی و سرِّ کارشان نیز به خاطر این بود که هر حرفی که می‌زد و هر کاری که می‌کرد برای خدا بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای قرار گرفتن در زمره انصارالله باید گفتمان امام و رهبری را بدانیم و به آن عمل کنیم و به دنبال تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

تویسرکانی با اشاره به وضعیت هجمه همه جانبه دشمنان به کشور و انقلاب، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج سرمایه ای است که باید فقط هزینه ولایت شود و ما نباید در زمینی که دشمن برای ما تعریف کرده بازی کنیم.

وی تأکید کرد: در بحث انتخابات نیز اولین وظیفه انقلابی ما تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است و روشنگری دومین وظیفه ما است.

این مسئول اضافه کرد: روشنگری با افشاگری تفاوت دارد. روشنگری کار بسیار سختی است و نیازمند سند و مدرک و استدلال است. حضرت آقا می‌فرمایند باید نهضت روشنگری راه بیندازید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید شاخص های نماینده خوب برای مردم بیان شود و بدانند کسی می تواند به حل مشکلات کشور کمک کند که اعتقاد به بیانیه گام دوم داشته باشد و اشرافی زندگی نکند.

وی با اشاره به انتقام سخت از آمریکا به خاطر ترور سردار سلیمانی متذکر شد: حمله موشکی به عین‌الاسد، شروعی برای انتقام سخت بود. نابودی دشمنان اسلام از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی وعده الهی است و تحقق آن حتمی می باشد.

تویسرکانی آینده کشور و انقلاب را درخشان و امیدبخش دانست و بر مقابله با بحث نفوذ در جریانات انقلابی هشدار داد و گفت: جریان نفوذ وقتی کارآمد است که بتواند در جبهه انقلابیون رخنه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار