طنین زنگ انقلاب در مدارس پلدختر پیچید

زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی به ایران و آغاز دهه مبارک فجر با حضور مسئولان در مدارس پلدختر نواخته شد.
کد خبر: ۳۸۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز همزمان با سراسر کشور، طی مراسمی با حضور امام جمعه پلدختر فرماندار پلدختر و سایر مسئولان زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه نمونه دانش پلدختر به صدا درآمد.

حجت‌الاسلام «سید‌محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در این مراسم ضمن گرامیداشت ورود حضرت امام خمینی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به کشور اظهار داشت: ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روزی فراموش نشدنی و بسیار ماندنی برای ایران اسلامی است که امام خمینی پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن به میهن خویش بازگشت.

موسوی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در آموزه‌های دینی و مکتب اهل بیت (ع) دارد از این رو با رهبری داهیانه و به پشتوانه حضور مردم تداوم یافته است.

امام جمعه پلدختر گفت: از این رو شکل گیری و پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران با ولی فقیه مشروعیت یافته و با سایر انقلاب‌ها و نهضت‌ها که به طور قطع اساس آنها مادیات است متفاوت و از جنس انقلاب پیامبران است.

وی تصریح کرد: ماهیت الهی جمهوری اسلامی ایران و متکی بودن آن به ارزش‌های اسلامی و خون شهدا باعث اقتدار و عظمت امروز آن شده است.

موسوی گفت: ایران اسلامی می‌تواند به یاری خدا بر پایه تحقق و گسترش قوانین اسلام در منطقه تحول ایجاد کند و دشمنان، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به این عظمت پی برده و اذعان دارد؛ به همین خاطر از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران وحشت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار