معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد؛

افتتاح فاز اول موزه «مقاومت» و اکران فیلم‌های جشنواره فجر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

«نرگس معدنی‌پور» گفت: فاز اول موزه «مقاومت» و نمایشگاهی در این خصوص، در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ - 01February 2020

افتتاح فاز اول موزه «مقاومت» و اکران فیلم‌های جشنواره فجر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نرگس معدنی‌پور» معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن تشریح برنامه‌های این موزه در بهمن‌ خصوصاً ایام‌الله دهه فجر، با بیان این‌که برخی از این برنامه‌ها با مشارکت و همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا خواهند شد، اظهار داشت: فاز اول موزه «مقاومت» و نمایشگاهی در این خصوص، در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین رونمایی از نمایشگاه عکس «انقلاب اسلامی از نگاه عکاس فرانسوی» با حضور عکاس فرانسوی «میشل ستبون» از دیگر برنامه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه جاری است.

معدنی‌پور ادامه داد: یادواره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» ویژه هنرمندان، یادواره شهدای ادیان توحیدی، نمایشگاه سیاه قلم از شهدای نیروی هوایی، نمایشگاه اسناد، جشنواره سرباز، یادواره شهدای ورزشکار، کرسی‌های روایت‌گری با موضوع عملیات «والفجر ۸» و نقش هیئت‌ها و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، رونمایی و نقد و بررسی کتاب، شب شعر، ویژه برنامه‌های رادیو «سرو» و...از دیگر برنامه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بهمن ماه سال جاری است.

وی با بیان این‌که همایش‌های خانواده‌محور، جلسات هم‌اندیشی و مسابقات فرهنگی و هنری نیز در بهمن ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شوند، تصریح کرد: در این برنامه‌ها سعی شده است که همه گروه‌های سنی از کودک و نوجوان تا بزرگسالان و سلایق مختلف، تحت پوشش قرار گیرند؛ بنابراین طیف وسیعی از افراد جامعه می‌توانند از این برنامه‌ها بهره ببرند.

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «سمفونی سرو» که در آن قطعات ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحت عنوان «ترنم حماسه» به اجرا درخواهند آمد را از دیگر برنامه‌های پرطرفدار این ماه دانست که دراین موزه اجرا خواهد شد.

معدنی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه‌بر برنامه‌های عنوان‌شده، در سالن «خلیج فارس» نیز میزبان اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر خواهیم بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار