فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری یادواره 976 شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد

«علی محمدی» از برگزاری یادواره 976 شهید عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 01February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی محمدی» فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یادواره 976 شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و گرامی‌‌داشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  روز سه‌شنبه 15 بهمن ساعت 8:30 در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود. 

وی از حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج کشور و سردار «نصرت‌الله سیف» رئیس سازمان بسیج عشایر در این یادواره خبر داد و افزود: نمایشگاه فرهنگی و دستاوردهای عشایری استان نیز روز 14 و 15 بهمن در کنار محل برگزاری یادواره برپا می‌شود.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از «فاطمه عبادی» برنده مسابقه «عصر جدید» و «آرمان امیدی» از دیگر شرکت‌کنندگان این برنامه برای حضور در این یادواره دعوت شده، ضمن اینکه از ظرفیت مداحان و هنرمندان بومی هم استفاده می‌شود.

محمدی با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: به همین مناسبت برنامه‌های دیگری از جمله غبارروبی گلزار شهدا در مناطق مختلف عشایری و سرکشی از خانواده‌های شهدای عشایر استان اجرا می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های روشنگری برای تبیین انقلاب اسلامی و ولایت و آرمان‌های شهدا و بصیرت‌افزایی جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات را از دیگر برنامه‌های سپاه عشایر در دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار