رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

اتحاد مسلمین، تحقق تمدن بزرگ اسلامی را به همراه خواهد داشت

حجت­‌الاسلام ادیانی گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که حرکت هماهنگ مسلمین با هدایت و راهنمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل کفر، بزرگترین اتفاق تاریخ است و به فضل الهی تمدن بزرگ اسلامی شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۸۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی مهاجران افغانستانی که با همکاری ستاد اربعین حسینی و مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی امروز در سالن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه معامله با اهل بیت (ع) تنها معامله بُرد بُرد است، اظهار داشت: انسان از معامله با اهل بیت (ع) هیچ ضرری نمی‌کند.

وی افزود: اربعین حسینی به برکت بندگی خالصانه اباعبدالله ‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان همه ساله با شکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی منبعث از قیام کربلا است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی که این روزها در آستانه سالگرد پیروزی آن هستیم محصول مجاهدت‌های 250 ساله اهل بیت(ع) و مجاهدت‌های مستمر مجاهدان و علمای تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: واقعه 15 خرداد سال 42 که به عنوان شناسنامه انقلاب شناخته می‌شود مصادف با 12 ماه محرم الحرام بود و به همین خاطر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌فرمایند: «ما هر چه داریم از محرم و صفر است و این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.»

‌ادیانی ادامه داد: امام خمینی(ره) با رهبری داعیانه خود توانست نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و نظام اسلامی را به جای حکومت شاهنشاهی در ایران مستقر کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره حامی گروه‌های مسلمان، مبارز و مظلوم و ستمدیده است ابراز داشت: رهبر کبیر انقلاب ندای یاری، کمک و حمایت از مظلومان جهان سر داد و تمام جهان اسلام را به وحدت و همدلی فرا خواند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: ‌ایران از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هیچگاه از وحدت جهان اسلام و یاری مظلومان دست بر نداشته است.

وی تصریح کرد: همه ساله در ایام اربعین حسینی دوستداران امام حسین(ع) از هر طیف و گروه و حتی اعتقادی با تمام وجود در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند و به مقام سراسر نور آن حضرت عرض ارادت می‌کنند.

این مسئول در پایان گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که حرکت هماهنگ مسلمین با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری در مقابل کفر بزرگترین اتفاق تاریخ است و به فضل الهی تمدن بزرگ اسلامی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها