نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

جوانان ما مکتب سلیمانی را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» گفت: انقلاب اسلامی با خون شهید بزرگ سردار «قاسم سلیمانی» جان تازه‌ای گرفته است و جوانان ما هرکدام مکتب سلیمانی را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 01February 2020

جوانان ما مکتب سلیمانی را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن که در میدان شهید مرکز استان برگزار شده بود، اظهار داشت: ۱۲ بهمن ماه روز عزت و آبادانی ایران اسلامی است و روزی که دل‌های مردم با امام پیوند خورده، مردمی که سال‌های زیادی منتظر آمدن رهبرشان به کشور بودند و در این روز به آرزویشان رسیدند.

وی با بیان اینکه طاغوت بر جسم‌ها حکومت می‌کرد و امام خمینی (ره) بر دل‌ها، گفت: ابر جنایتکاران بدانند امام (ره) در دل‌ها تحولی درونی و الهی ایجاد کرد، در واقع امام راحل، بسیج دل‌ها بود.

یعقوبی بیان داشت: ۴۱ سال از سقوط طاغوت‌ها گذشته است و امروز نیز ابرقدرت‌ها در حال انتقام هستند، ولی بدانند همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند اسرائیل در حال سقوط است و با معامله قرن تنفس مصنوعی به او داده‌اند تا چند صباحی او را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل روباه صفتانی هستند که خوبی ما را نمی‌خواهند و دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی با خون شهید بزرگ، شهید قدس و شهید مقاومت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» جان تازه‌ای گرفته است و جوانان ما هرکدام مکتب سلیمانی را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار