بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت دهه فجر؛

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است

در بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمده است: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است.
کد خبر: ۳۸۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 01February 2020

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صف‌های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادگی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

دهه فجر طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه ای الهی بود که با تکیه بر ایمان، تمام معادلات دشمنان انقلاب را برهم زد و انقلاب اسلامی ایران که مظهر تجلی نور در ظلمت و نهاد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است مرهون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی فرزندانی است که هر قطره از خون پاک آنان درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را تا ابد بیمه کرده است.

آنچه در این ایام حائز اهمیت است عرض ارادت به ساحت مقدس شهیدان گرانقدر، ارج نهادن به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا، حفظ هویت فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران است که این امر مهم وظیفه ای ملی و همگانی است و امروز آحاد ملت نسبت به آرمان‌های والای شهدا، امام عظیم الشأن و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید پیمان کنند.

ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مردم شریف و ولایی مازندران بویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید گلگون کفن این استان و 80 شهید گرانقدر انقلاب اسلامی این خطه شهید پرور را گرامی داشته و به ارواح پاک و مطهر آنان درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار