با موضوع معرفی زندگی شهیده شاخص بانوان در سال ۹۸؛

محفل نقد و بررسی کتاب شهیده «عصمت پورانوری» در قم برگزار می‌شود

محفل نقد و بررسی کتاب «عصمت» ویژه معرفی زندگی شهیده «عصمت پورانوری» شهیده شاخص بانوان در سال ۱۳۹۸، ۱۵ بهمن در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ - 01February 2020

محفل نقد و بررسی کتاب شهیده «عصمت پورانوری» در قم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، محفل نقد و بررسی کتاب «عصمت» ویژه خاطراتی از شهیده «عصمت پورانوری» شهیده شاخص بانوان در سال ۱۳۹۸، همزمان با ایام الله دهه فجر، روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن، ساعت ۱۶ در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم واقع در خیابان شهید لواسانی برگزار می‌شود.

محفل فوق، دوازدهمین نشست کتابخوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است که به طور ویژه با همکاری و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و با حضور «سیده رقیه آذرنگ» نویسنده و حجت الاسلام والمسلمین دکتر «محمدمهدی بهداروند» منتقد کتاب مذکور و نویسنده کتاب «زندان الرشید» برگزار می‌شود.

کتاب «عصمت» شامل هفت فصل است که به روایت زندگی شهیده پورانوری در شرایط سخت پیش از انقلاب و جنگ تحمیلی می‌پردازد و توسط «محمد رضا سنگری» نیز تقریظ شده است.

شهیده «عصمت پورانوری» متولد سال ۱۳۴۱ در دزفول بود؛ وی در مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی شرکت داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی جلسات عقیدتی ـ سیاسی که از طرف نهضت تشکیل شده بود، شرکت می‌کرد و سرانجام در ۱۹ آذرماه سال ۱۳۶۰ در اثر بمباران هوایی دزفول توسط مزدوران بعثی، به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها