بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت دهه فجر؛  

انقلاب ایران رستاخیز اسلامی در سراسر جهان پدید آورد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ - 01February 2020

انقلاب اسلامی رستاخیز اسلامی در سراسر جهان پدید آوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن مردمی با اعتقادی وسیع و راسخ بر کفر زمانه پیروز شدند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست؛ زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تأثیرگذاری قاطع جنبش و نهضتی صرفا مردمی بوده ایم.

نهضتی که جنبه معنوی و دینی داشت و امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست در روز 22 بهمن 57 غبار از چهره اسلام زدود و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نمایان کرد و پرتوهای معنوی این بارقه الهی مرزهای جغرافیایی را درنوردید و مسلمانان جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و رستاخیز اسلامی را در سراسر جهان پدید آورد و در کشورهای اسلامی نفوذ کند و هزاران انسان را شیفته خویش سازد.

امروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه ای عطف در روند مبارزات ملت ایران است و پس از گذشت چهار دهه مقابله غرب با انقلاب تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکائی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی تاکید می‌کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همگان بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار