سید هاشم الحیدری؛

حاج قاسم تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد

فرمانده میدانی جبهه مقاومت گفت: حاج قاسم تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد، شهرت و‌ معروفیت وی در سایه و به دور از رسانه بود.
کد خبر: ۳۸۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ - 01February 2020

راه اربعین با دموکراسی و‌ گفت‌وگو حفظ نشده است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سید هاشم‌الحیدری فرمانده میدانی جبهه مقاومت امشب در ویژه برنامه «اجتماع سلیمانی‌ها» که با حضور پرشور انقلابیون و اعضای هیئات مذهبی در مسجد جنرال ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم هنوز زنده است و هنوز برای ما «حاجی» است، ایشان یک پدیده عظیم است، خون شهید سلیمانی قطعا تاثیرگذارتر از سردار سلیمانی بوده و این تسلی خاطر ما است.

وی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی برای ما قابل احترام و بسیار ذی‌قیمت است، افزود: اخلاص مهم‌ترین و اصلی‌ترین خصوصیت حاج قاسم بود، وی در میدان جنگ هم اهل عبادت بود، قدرت حاج قاسم با شمشیر و سلاح نبود، قدرت وی با همان گریه بود که برخلاف قدرتش در برابر دشمنان، در برابر دختر یک شهید از شدت اخلاص ضعیف بود.

فرمانده میدانی جبهه مقاومت عنوان کرد: شهادت می‌دهم که ایشان به صورت دلی و واقعی معتقد، عاشق، ذوب شده و فانی در مقام ولایت و به ویژه حضرت امام خامنه‌ای بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی سرباز پا در رکاب و مخلص حضرت امام خامنه‌ای بود، وی شجاع بود و ترس هیچ مفهومی برایش نداشت، او خستگی ناپذیر، باتدبیر و قوی بوده و فرمانده تمام جبهه مقاومت بود و در تمام کشورها حضور داشت.

سید هاشم الحسینی گفت: حاج قاسم تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد، شهرت و‌ معروفیت وی در سایه و به دور از رسانه بود، وی در سوریه، عراق، لبنان نقش اول را داشت.

وی تصریح کرد: امید قدس حاج قاسم سلیمانی است و هنوز این امید پابرجا است چون او سرباز امام خامنه‌ای بود و سایر سربازان ولایت همچنان در صحنه حضور دارند.

وی تاکید کرد: ما با شعار «هیهات من الذله» شما را نابود خواهیم کرد و همانند امام حسین(ع) در میدان نبرد با شما خواهیم ماند.

سید هاشم الحیدری، ریخته شدن خون حاج قاسم را آغازگر شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل دانست و گفت: به ترامپ احمق و منافق می‌گوییم که خون حاج قاسم ماندگار خواهد بود تا زمانی که شما از منطقه محو شوید.

وی در مورد دلیل به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت گفت: آمریکا چون به بن‌بست رسید مجبور به ریختن خون حاج قاسم و همراهانش شد.

سید هاشم الحیدری بیان داشت: امروز همه جبهه مقاومت به صورت آتش به اختیار در عرصه نظامی، فضای مجازی، فرهنگی و هر عرصه دیگری که نیاز باشد حضور دارند و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در میدان هستند.

وی اذعان کرد: امروز ما در زمان کربلا و جنگ احد نیستیم، ما در زمان امام خامنه‌ای هستیم، حمله موشکی سپاه سیلی اول در راه انتقام سخت بود، ما همه وارد میدان می‌شویم.

سید هاشم الحیدری تصریح کرد: ما پیروز میدان خواهیم بود همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند، خون شهید سلیمانی ماندگار و عامل پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها