زهرایی عنوان کرد؛

برگزاری دومین مجمع جهادگران در ۱۷ بهمن/ ارسال سه هزار اثر به جشنواره ملی جهادگران

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: دومین مجمع جهادگران ۱۷ بهمن با حضور ۵۰۰ جهادگر فعال از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا (ع)‌ آبعلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 02February 2020

جهادی را نمی‌توان مدیریت کرد/ ارسال سه هزار اثر به جشنواره ملی جهادگرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی صبح امروز در نشست خبری سومین اجلاسیه مرکزی مجمع جهادگران که در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، با اشاره به موضوع «معامله قرن» اظهار داشت: معامله قرن که از آن به عنوان «معاهده قرن» یاد می‌کنند، نشان از این دارد که آمریکا و دست‌نشانده‌هایش علیه جبهه مقاومت تلاش می‌کنند تا این جبهه را پیش از گذشته تحت فشار قرار دهند؛ این در حالی است که جبهه کفر هرچند به لحاظ امکانات و‌ سرمایه‌های مادی به جبهه مقاومت تفوق دارد، اما جبهه مقاومت، چون به اراده و ایمان الهی متکی است، همیشه در برابر جبهه باطل برتری داشته است.

وی افزود: حاج قاسم که از فرزندان نمونه اسلام بود، حضورش در مقابله با دشمنان اسلام چه در دوران دفاع مقدس و‌ چه در زمانی که در نیروی قدس حضور داشت، همیشه لرزه بر اندام همه دشمنان انداخته بود، اما با وجود این، سال‌های سال باید بگذرد تا ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی این سرداران سپاه اسلام شناخته شود.

زهرایی ادامه داد: جهادگر کسی است که اقدامات او با سختی و بن‌بست‌شکنی عجین شده و برای حل نظام مسایل کشور، بدون اتکا به دیگران و دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کند؛ بر این اساس، عبارت «مدیریت جهادی» که استفاده می‌شود، عبارتی اشتباه است؛ زیرا «جهادی» خود رهبر و مدیر است؛ لذا جهادی را کسی نمی‌تواند مدیریت کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: همچنین جهادی خود هدف است و هیچ ساختاری نمی‌تواند از آن استفاده کند؛ چون خودسازی و تأثیر بر دیگران از لازمه‌های جهادی بودن محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره جهادگران، جشنواره‌ای برای سوق دادن فعالیت‌های جهادی به سمت کار‌های تخصصی است از این رو، یک‌هزار و ۸۰۰ گروه جهادی شرکت‌کننده در جشنواره، تعداد سه هزار اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که ۵۰۰ اثر به صورت مقاله است و از جمع این آثار تعداد ۲۰ اثر به عنوان اثر برتر معرفی می‌شود.

زهرایی گفت: شبکه‌سازی شورا‌های جهادی در ۵۰۰ شهرستان انجام شده است که این شوراها هیات رئیسه شهرستانی گروه‌های جهادی را تشکیل دادند و پنج‌شنبه این هفته ۵۰۰ نفر از فعالان شهرستانی در انتخابات مجمع ملی جهادگران حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: دومین مجمع جهادگران ۱۷ بهمن با حضور ۵۰۰ جهادگر فعال از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا (ع)‌ آبعلی برگزار می‌شود که طی آن سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار «نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه به ایراد سخن می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی افزود: در طی برگزاری این مجمع، در ۳۱ استان مجمع جهادگران تشکیل شده و ۱۲۰ نفر از برترین گروه‌های جهادی به عضویت هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان‌ها درآمده‌اند؛ همچنین در طی این مدت بیش از ۱۰۰ کارگروه تخصصی تشکیل شده که به صورت مستمر وظیفه شبکه‌سازی و تولید محتوای تخصصی در زمینه‌ها و عرصه‌های فعالیت جهادگران را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار