مدیرکل ارشاد استان البرز:

نمایشگاه ویژه شهدای «انقلاب» در البرز برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایشگاه ویژه شهدای «انقلاب» و تجلیل از خانواده‌های معظم این شهیدان با حضور فعالان عرصه رسانه در 3 نقطه از سطح این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 02February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، امروز «ناصر مقدم» مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان البرز طی نشست خبری با اصحاب رسانه استان برنامه‌های اجرایی ارشاد اسلامی استان البرز را در ایام دهه مبارک فجر تشریح کرد.

این مسئول با اشاره به همزمانی افتتاح و اجرای جشنواره فیلم فجر در تهران و شهرستان‌ها اظهار داشت: سی و هشتمیمن جشنواره فیلم فجر از 15 تا 21 در سینماهای اکومال و ساویز هر روز در 2 سانس اجرا خواهد شد.

مقدم گفت: برگزاری نمایشگاه ویژه شهدای «انقلاب» و تجلیل از خانواده‌های معظم این شهیدان با حضور فعالان عرصه رسانه در 3 نقطه از سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سومین جشنواره تئاتر در کهن دشت نظرآباد تا 20 بهمن با 6 اثر برگزیده اجرا خواهد شد. همچنین جشنواره مد و لباس در 2 بخش مسابقه و نمایشگاهی از 6 تا 9 اسفند در محل اداره‌کل ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و در رشته‌های طراحی لباس و تولیدات ملی به برگزیدگان جوایزی تعلق خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: جشنواره نشاط و امید در قالب هفته فرهنگی استان البرز در راستای توجه به قابلیت‌های اقوام ایرانی در اسفند برگزار می‌شود. تعمیق فرهنگ ایرانی و تبادل فرهنگ‌های اقوام مختلف و تشویق استعدادهای جدید از اهداف این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار