فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

ماموریت انتخابات به عنوان محوری‌ترین ماموریت نیروی انتظامی در سال‌جاری است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ماموریت انتخابات به عنوان محوری‌ترین و مهمترین ماموریت نیروی انتظامی در سال‌جاری است.
کد خبر: ۳۸۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 02February 2020

ماموریت انتخابات به عنوان محوری ترین ماموریت نیروی انتظامی در سال جاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در کارگاه توان افزایی و ارتقاء سطح دانش فرماندهان، مدیران و معاونان پلیس خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خوشبختانه به برکت همکاری بسیار خوب مردم فهیم، استان خراسان شمالی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت انتخابات به عنوان محوری‌ترین و مهمترین ماموریت نیروی انتظامی در سال جاری است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از کاندیداها از طریق مسئولان مربوطه رد صلاحیت شده‌اند، لذا باید هوشیاری ها دو چندان شود تا دشمن از این فرصت به نفع خود بهره‌برداری نکند.

مظاهری با تاکید بر اینکه تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام همواره باید جدی گرفته شود، یادآور شد: امروز به شکر خداوند متعال توانمندی نظام اسلامی به مرحله ای رسیده که برای اولین بار در تاریخ، موفق شدیم با تلاش غیور مردان سپاه پاسداران سیلی محکمی را به آمریکای جنایتکار و تروریست بزنیم و این توفیقات به برکت عنایات خداوند متعال، رهبری‌های فرمانده معظم کل قوا و همچنین همکاری و وحدت مردم فهیم ایران اسلامی ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: امروز پیشرفت‌های علمی و نظامی و موشکی ایران اسلامی یکی از عوامل بازدارنده‌ای است که تن دشمنان این انقلاب را به لرزه درآورده است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های نیروی انتظامی هیچ گاه تعطیل بردار نیست، گفت: این حجم ماموریت‌ها و همچنین تلاش‌های شبانه روزی پلیس فقط و فقط برای برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار