فتاح:

امام راحل تمام معادلات را بر هم زد/ امروز مردم همچنان روحیه و نگاه انقلابی را دارند

رییس بنیاد مستضعفان گفت: امروز مردم همچنان روحیه و نگاه انقلابی را دارند و مردم قدردان افرادی همچون سردار سلیمانی هستند.
کد خبر: ۳۸۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 02February 2020

امام راحل تمام معادلات را بر هم زد/ امروز مردم همچنان روحیه و نگاه انقلابی را دارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در مراسم «رونمایی از دفاتر املاک و اسناد زمین‌خواری پهلوی» که ظهر امروز یکشنبه در فرهنگستان هنر برگزار شد، با بیان اینکه باید از تاریخ درس گرفت، اظهار داشت: امام راحل آمد و معادلات را برهم زد و انقلاب امام یک انقلاب سوری نبود.

وی ادامه داد: دشمنان ۴۱ سال است نقشه می‌کشند که دوباره شاه و فرزند ناخفلش را برگردانند اما نتوانستند، تمام درد آن‌ها این است که مردم شاه را پس زدند.

فتاح با بیان اینکه این مقاومت و ایستادگی برای این است که پس از ۴۱ سال شاه بر نگردد، گفت: هر نقشه‌ای کشیدند. نقشه آن‌ها نقش بر آب شده است و از همه ظرفیت‌ها برای شکست نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: دشمنان داعش را به وجود آوردند تا معادلات را عوض کنند و با هواپیما به آن‌ها تجهیزات و تسلیحات رساندند؛ این جنتلمن‌هایی که کروات زدند کسانی هستند که داعش را به وجود آوردند و مرجبا به حاج قاسم سلیمانی که با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستا و در این راه به شهادت رسید.

فتاح خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی نباید راه را اشتباه برویم، مردم از ما انتظار دارند و همه ما باید مواظب باشیم. امروز مردم همان روحیه و نگاه انقلابی را دارند و مردم قدردان افرادی همچون سردار سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه زندگی امام راحل برای ما الگو است، گفت: زندگی رهبر معظم انقلاب ما ناباورانه است و تفاوت انقلاب ما با گذشته در همین سادگی است و اصلا نمی‌توان آن را مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه تمام اموالی که از رژیم گذشته به جای مانده برای مردم است، گفت: در ۴۱ سال گذشته بنیاد مستضعفان برای زراعت مردم در زمین‌هایی که در اختیار این بنیاد بودند حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌ است.

وی ادامه داد: در چند روز آینده هفت هزار فقره از این زمین‌ها با سند شش دانگ در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها