مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

ساماندهی بیش از 49 درصد از گلزارهای شهدا در مازندران

«هدایت مظلومی» از ساماندهی بیش از 49 درصد از گلزارهای شهدا و 56 درصد مزار شهدا در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ - 02February 2020

ساماندهی بیش از 49 درصد از گلزارهای شهدا در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در بازگشایی گلزار شهدای روستای اردشیرمحله شهرستان ساری ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای عزیز انقلاب، اظهار داشت: شهدا پرورش یافتگان مکتب حسینی و ستارگان درخشانی هستند که چگونه زندگی کردن را به ما آموختند.

وی فلسفه وجودی بنیاد شهید را ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و عنوان کرد: امروز همه ما در قبال شهدا مسئول هستیم لذا با انجام کارهای ماندگار، در جهت زنده نگه داشتن یاد شهیدان و انتقال فرهنگ آنان کوشا باشیم.

مظلومی شمار گلزار شهدای استان مازندران را هزار و 613 گلزار برشمرد و اظهار کرد: این استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پراکندگی گلزار، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی از ساماندهی بیش از 49 درصد از گلزارهای شهدا و 56 درصد مزار شهدا در مازندران خبر داد و افزود: در شیوه ساماندهی گلزار شهدا از طرح‌هایی استفاده می‌کنیم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و بخشنامه بنیاد مرکز باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: 124 گلزار تک مزاری در سال گذشته با پیمانکاری بسیج سازندگی و محوریت بنیاد شهید در قالب تفاهم نامه ساماندهی شد.

مظلومی گفت: با همکاری بسیج سازندگی «امضای تفاهم نامه» ساماندهی 174 گلزار شهدا برای سال جاری پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه ها و ادارات انتظار می‌رود باید در جهت تحقق این امر معنوی مشارکت همه جانبه ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار