رئیس اداره سینمایی اداره کل ارشاد استان قم:

راه‌اندازی دبیرخانه تولیدات فیلم شهدا/ فیلم سینمایی با موضوع شهید از درآمد جشنواره فجر در قم تولید می‌شود

«کاظم رضوانی» با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه تولیدات فیلم‌هایی در ارتباط با شهدا گفت: درآمد حاصل از فروش بلیط‌های جشنواره فیلم فجر در قم هزینه تولیدات سینمایی با موضوع شهید می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ - 02February 2020

فیلم سینمایی با موضوع شهید از محل درآمد جشنواره فجر در قم تولید می‌شود/ راه‌اندازی دبیرخانه تولیدات فیلم شهدابه گزارش دفاع‌پرس از قم، «کاظم رضوانی» رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در نشست خبری در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در قم اظهار داشت: این جشنواره که در تهران از ۱۲ بهمن ماه آغاز به کار کرده در ۲۲ بهمن ماه نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

وی با اشاره به زمان میزبانی استان قم و سایر استان‌های کشور از جشنواره فیلم فجر بیان کرد: استان قم به صورت همزمان با دیگر استان‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن امسال با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی میزبان این جشنواره است.

رضوانی بهای بلیط این جشنواره را مورد توجه قرار داد و گفت: هر بلیط با بهای ۱۵۰ هزار ریال به عموم مردم فروخته شده و در پایان پس از کسر هزینه‌های اجرای جشنواره مابقی درآمد آن به کنگره شهدای قم برای تولید فیلم اختصاص پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره امسال با نگاه به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار در قم برگزار می‌شود، افزود: لازم است که همه گروه‌ها برای معرفی سیره شهیدان تلاش کنند.

رضوانی با عنوان اینکه مسئولیت کارگروه فرهنگ و هنر کنگره شهدای استان قم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرشان کرد: ساخت فیلم درباره شهیدان قم یک مطالبه جدی است که باید به آن توجه شود.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه اولیه تولیدات سینمایی در رابطه با شهیدان استان قم خبر داد و گفت: بهترین ابزاری که می‌شود برای معرفی شهدا از آن بهره برد استفاده از ابزار هنر به ویژه هنر سینما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار